Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Så det er slutt på å bruke en uke på å trene opp "Training" skills lengre? Det var der største hinderet for min progress.

Jeg har lyst å trene "kule" skills med en gang, ikke vente i dagevis på å få training skillene til 3-4, pluss få nok cash til å kjøpe training skillene..

De fjernet alle Learning-skillsene du før trengte for å trene raskere midt i desember. Så nå er det rett på å lære skills som faktisk er nyttige og ikke bare +1 intelligence :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Incursions er forøvrig interessante greier. Man må plutselig ha en grei flåte, litt taktikk, og en FC for å komme noen vei.

 

Mistet en armageddon, men det er jo min egen skyld, siden jeg ble med første og beste flåte.

Er det bare i lowsec det er Incursions eller? Har ikke merket noe til dette enda. Nå har jeg nettopp vært gjennom en kortere krig, samt en indre revolusjon i corp'en, så er kanskje derfor jeg ikke har merka så mye.

Lenke til kommentar

Har begynt å spille igjen nå, holder på å trene skills for å fly Hulk og i mellomtiden så driver jeg for det meste på med mining.

Men har lyst å prøve meg på noen agent missions, men er det forsatt slik at om man failer på et mission så får det etterfølger mtp på rykte eller hvordan det fungerte.

 

Holder bare på i 0.7 til 0.9 sec atm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det bare i lowsec det er Incursions eller? Har ikke merket noe til dette enda. Nå har jeg nettopp vært gjennom en kortere krig, samt en indre revolusjon i corp'en, så er kanskje derfor jeg ikke har merka så mye.

High-sec, low-sec og 0.0. Det er over alt. Eller, de spawner jo på random locations, men de representert i hele New Eden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det også sånn at mining alltid lønner seg mere enn agent missions for en noob? Får jo ganske fine rewards i agent missions tidlig..nytt skip og skills og sånt?

Hadde også likt å vite svaret på det Bytex spør om.

De oppdragene dere snakker om er tutorial-oppdragene. Fem agenter som gir 10 oppdrag innen forskjellige grener av EVE og gir deg skip som passer til det (trading gir deg en transporter, warfare gir en destroyer osv) og etterhvert blir du sendt til Sisters of Eve (epic-arcen) og der får du for det meste ISK, men også en sånn insert (kommer ikke på navnet) ting som gir deg en bonus. Vanlige oppdrag gir kun ISK og loyalty points samt reputation.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men gir det mere ISK-utbytte å gjøre agent enn å stå i ro i timesvis og høyreklikke på steiner? Nye skills er jo jævlig dyre.

I begynnelsen skal det visstnok være best å mine litt, men jeg vet ikke helt, selv i min relativt greit skillede miner med en retriever (omtrent halvannen måned gammel karakter) så føler jeg at exploreren min (under en måned gammel) allerede begynner å nærme seg faretruende fort på hvor fort jeg tjener opp penger. Og etterhvert blir det mer og mer profit å få fra oppdrag enn mining, i allefall utifra det folk sier. I og med at jeg fortsatt holder på med level 1 missions er det litt vanskelig å si men jeg tviler i grunn ikke på at man tjener mer på missioning. Man får bounty for å drepe NPCene + reward (ISK og loyalty points) + loot + salvage fra oppdrag og kun ore fra mining. I tilegg kan man stort sett refine det man salvager til mineraler på omtrent lik linje som mining, så over linja vil jeg si at oppdrag > mining.

 

EDIT: Forøvrig; hvilke skills er det snakk om?

 

 

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Alle skills over level 1? Mener å huske de kostet sånn 250k ISK å kjøpe..

 

Altså, 250k er ingenting. Absolutt ingenting. Bare ved å gjøre alle de første oppdragene til tutorial-agentene vil nette deg godt over 1 million. Går du deretter videre til Sisters of Eve epic-arcen vil du sitte på flere millioner til slutt. Jeg gjør i allefall det, gikk fra å være fullstendig blakk (kjøpe cruiser og ganske godt utstyr til den) og nå har jeg omkring 7-8 millioner ISK :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tror man først har grunn til å klage over trainingskills når man når dem som bruker over 20 dager på å trenes, heh, 4-5 dager til 5 er ikke så altfor ille i grunn. I tillegg; om du leser Massively sin EVE-spalte så har de laget en corporation som heter Massively Mob. Man får skip og skills av dem gratis og heile pakka (såfremt du orker å reise over til basen dems vel og merke). Jeg synes det er digg, dog tror jeg at jeg kommer til å prøve å finne en ny corporation etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror det er 11-12 dager igjen av den skillen jeg driver å trainer på nu -_-

 

Hadde vært kjekt å joinet en corp for nybegynnere ;p

Hvor sjekker jeg om jeg faktis er med i et corperation, var med i ett før jeg sluttet og antar egentlig at jeg ikke forsatt er medlem med de.

 

Er det lov å rekruttere på forumet mon tro? :wee:

 

Ja, ser ikke noe problem med det.

Tror det har vært flere innom tråden som har rekruttert for corp de er medlem i.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...