Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8fx0y6VV

jeg brakk venstre foten min, første gang jeg skulle prøve slalom :lol: (det var vell når jeg var 10 (?))

Så etter det har jeg vert litt mere forsiktig, og ikke brukket noe etter på :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AvA! mye her som har skjedd! :o

 

Vel har brukket den ene tåa mi en gang(tåå nummer 3 på høyrefot) jeg og lillebroren min hadde en fight hos besteforeldrene mine. Løp etter ham i hele stuen, løp forbi sofaen, stanga tååa på sofafoten utrolig hardt! jeg løp alt jeg kunne, jeg vet at det er sikkert mange andre her som har dunket borti noe med tærne, dere vet helt sikkert hvor vondt det er å gå helt vanlig å dunke tærne borti foten til en stol o.l. ?? bare 10 ganger verre enn det var det! fakk azz...kunne ikke tråkke på tååa på over to uker! Foten rundt var helt hoven, dette var når jeg var ca. 13 år

 

For ca. ett år siden fikk jeg ettellerannet utav ledd i ryggen da jeg og lillebrødrene mine hadde stikkball i kjeller'n. Skulle prøve å løpe unna da lillebroren min kasta ballen mot meg, jeg vrikka meg unna ved å nykke skikkelig til, slik at ryggen gikk litt for langt bakover. mmmm så godt, hørte knekket skikkelig høyt!

 

Stod en gang på kjøkkenet å skulle skjære et frosset frokostbrød i to, kom ned til ca. halvparten for siden knakk av og kniven føyk rett inn i pekefingeren på høyre arm. Hørte *skrrrrr* i fingeren, da fant jeg ut at kniven hadde gått inn i beinet, mmmm så godt :s skjedde for ca. 3 år siden.

 

Når jeg var liten likte jeg godt å leke med Duplo, lekte med det bestandig. En dag skulle moren min rette litt på teppet som jeg lå oppå å lekte med Duplo på, reiste meg akkurat opp da moren min nykket til teppet for å rette litt på det, jeg mista balansen, fallt rett i bakken og fikk en Duplokloss rett i pannen, har seff arret den dag i dag :s

Lenke til kommentar

Kan nå komme med noen oppdateringer på diverse skader...

 

LAN skader:

Ødelagt nakke, sovnet på betong golv i Stangehallen...

LAN-håndledd

 

Diverse:

"Utslitte" ledd i fingre, høyre skulder, tær, hæler og nå en kneppende muskel triceps på venstrearmen :-?

Har hatt senebettenelse i hofta, og har fine hakk i tenna pga. piercing i underleppa...

 

BTW! Jeg knakk ikke beinet når det ble vridd 360 grader fordi jeg var ung og fikk nok støtte av slalom"sko'a"... Var også umåtelig heldig, kunne kjøre videre 30 minutter senere :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
eg har brekt:

most et ledd i en finger  

brekt armen (datt ned frå en stol :o  når faderen las karakterbok)

knekt ei tå

knekt et kragebein (asfalten var hard)

brekt handledd

brista ribbein  

 

takk for sei

1. Lårhals ( som 3-åring hoppa av jernbanevogn i fart - Tr.heim )

2. Kjeve ( tryna på sykkel - 7 uker med kjevelås og sugerør - Horten )

3. Knust ankel/ splintra legg/ kompr.brudd rygg ( fall fra stillasje - Moss )

4. Brukket rygg/ 5 ribben/ knust kjeve/ punktert lunge/ kragebein/ håndledd ( bilkræsj - 10 døgn i respirator/ trachestomert/ pusteventil i halsen - 2x 7 uker med sugerør - Akershus ).

 

Har endel metall i kroppen og tryner stadig på sykkel :-?

 

.

Lenke til kommentar

knuste håndleddet på snowboard, måtte har skruve i hånden, og de har tatt ben fra hofta, det va på samme tidspunkt som jeg akkurat hadde fått ADSL, så det va greit å sitte hjemme på trygd å surfe og spille. men det var så vidt jeg klarte å sitte da, hofte smertene va ganske uholdbare , men det funka så lenge man satt stille. og ja det va heldigvis venstre armen

Lenke til kommentar
Kan nå komme med noen oppdateringer på diverse skader...

 

LAN skader:

Ødelagt nakke, sovnet på betong golv i Stangehallen...

LAN-håndledd

 

Diverse:

"Utslitte" ledd i fingre, høyre skulder, tær, hæler og nå en kneppende muskel triceps på venstrearmen :-?

Har hatt senebettenelse i hofta, og har fine hakk i tenna pga. piercing i underleppa...

 

BTW! Jeg knakk ikke beinet når det ble vridd 360 grader fordi jeg var ung og fikk nok støtte av slalom"sko'a"... Var også umåtelig heldig, kunne kjøre videre 30 minutter senere :D

hvordan kunne du vri benet 360 grader?!

Lenke til kommentar

Er egentlig av forsiktig natur (og har derfor ikke brekt noe, tror jeg) men 6 år på karate gjorde alikevel endel. Forstuede håndledd/fingre og sånne småting. Strekker og små muskelskader i skulder som gikk over av seg selv.

 

Treneren skulle demonstrere ett sidespark beregnet på å knekke ting og trengte en "frivillig". Han sparket meg jo seff ikke hardt men demonstrerte sakte og (svært!) tydelig hvor sparket skulle treffe og hvordan man skulle holde hånden til motstanderen så han ikke kom seg unna sparket.

 

Fikk høre av de andre etter treninga at det hadde knasa noe jævlig og 14 dager senere wasta jeg 3 timer på legevakta for å fo det konstatert. To briste/brukne ribbs.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...