Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Aldri brukket noe jeg heller.

 

Bones of steel!  :w00t:

5757255[/snapback]

 

Ikke jeg heller!

 

Du skulle vel ikke tilfeldigvis drikke masse melk? :p

 

... Knakk langefingeren til tvillingbroren min i barnehagen. Moste den i en dumphuske. Ikke med vilje, men en morsom historie.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg knuste 3 ryggvirvler i slalombakken.

Anbefales ikke til noen, og sliter enda med ryggproblemer 15 år etter...

5757453[/snapback]

 

*avbestille fra SpayneBrake.com*

Lenke til kommentar

Har aldrig brekt noe jeg :p Selv om jeg har slått meg kraftig på sykkel, snowboard osv.

 

Flere av kameratene mine har brekt noe mens de har verdt sammen med meg eller merkelig nokk på meg.

 

1. Dette er lenge siden, jeg var ikkert ikke eldre en at jeg akkurat kunne sykkle, meg og en kamerat sykkla rundt i nabolaget, broren hans var bomring... Så skjedde det utenkelige bommen gikk aldrig bort/opp, så kameraten min braste rett in i buskaset sammen med broren mens jeg stoppa i tide til og se det hele. Kameraten min brakk armen sin.

 

2. Ungdom skolen, 8. klasse vi tullinger av noen unger hoppa og surra rundt i gang like utenfor klasserommet, og tro det eller ei så hoppa en i klassen rett inn i panna mi og brakk 2 fortenner.

 

3. 10. Klasse Kunst og håndtverk, lærer stol er utrolig gøy og leke med :D . men plutselig når en kamerat i klassen min skulle gi meg fart så satt han fast peke fingern sin i shorta mi, den finger brakk seg skeiv.

 

Shit happens :thumbup:

Lenke til kommentar

Har brekt en pekefinger, en underarm, pluss:

Jeg knuste 3 ryggvirvler i slalombakken.

Anbefales ikke til noen, og sliter enda med ryggproblemer 15 år etter...

5757453[/snapback]

Jeg klarte det samme mesterstykket på lørdag. Etter et lite mute-svev på snowboard.
Jeg skulle ha 'litt' ekstra fart, så jeg hoppa forbi der jeg skulle lande, og landet 2-3 meter nedpå flata...slo korsryggen kraftig.

5757567[/snapback]

Bena klarte ikke å ta imot landingen, da måtte rævva ordne biffen.

Må være det jævligste jeg har opplevd.

Slapp heldigvis å operere, og kan enda gå på bena.

 

BRUK RYGGPLATE

Lenke til kommentar

Vel.. Har bare knukket høyre langefinger, har et stort arr.. :cool:

Skjedde i barnehagen, så arret har vokst med hånda. Lekte på dumphuska med bror og en til, de dumpa og jeg drev rundt, så så jeg et hull i dumphuska og bestemte meg for å stikke fingeren inn. Da de dumpet huska ned, knakk fingeren, og jeg skrek at de skulle dumpe huska opp igjen. Det gjorde de, men de klarte faen meg å dumpe den ned en gang til slik at beinet knakk i flere biter!

 

Jeje.. :p

Lenke til kommentar

Jeg har brukket:

 

1. Håndleddet: Sklei på isen på barneskolen og landet på hånden.

2. Tommel: Fikk en basketball på tommelen under en cup, spilte videre en stund med en hånd, scoret ikke så mye da:P

3. Ringfinger: Basketball igjen

4. Arm: Var overmodig og hoppet på et hopp med snowboard og tok meg for med hånden. Knakk begge beina i underarmen, men bare det ene helt over.

Lenke til kommentar
Pingler dere som ikkje har knekt noe da :p

5759438[/snapback]

Nei, vi som er tøffe, vi faller ikke.

5759452[/snapback]

Enig... Når du har bein av stål, lynraske reflekser og smidigheten til en katt trenger du ikke brekke noe.

 

Som en 120kilos, 2.10 meter lang gorilla sa da han skalla hue i dørkarmen på skolen: øøøhøhøhøhøhø! Gutten var grasiøs som en lecablokk og brakk ting hver dag.

Lenke til kommentar

får vondt av den tråden her.

 

jeg brakk kragebenet når jeg var liten. en kompis slang meg i bakken og jeg landet rett på skulderen

 

har brista storetåa, beina over en plen men så ikke den bittelille metall stolpen som stakk opp av plenen. lå sikkert vannrett 2m i lufta før jeg landet på trynet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...