Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

..og ryggen etter fall fra tak

 

110% fungerende igjen  :woot:

 

mulig det da?

 

Sterkere og større enn aldri før..... Ble trenings narkoman etter at det skjedde. Sykler rundt 500mil i året

Lenke til kommentar

Aldri brokket noe jeg, men har forstuet diverse gjenstander noen ganger. Har skadet mange andre da, hull i hodet og knærne og sånt. Kjørte ned det siste henget på Kvitfjell for en måned siden (tror det er nordeuropas bratteste bakke) på sånne 80 cm lange ski (anbefales ikke). Bindingen gikk opp og jeg begynte å skli (var i juletida da det var så jævlig med is). Kjørte gjennom gjerde på en eller annen måte, husker ikke så mye av det. Var noe jævlig heldig at det gjerdet var der da, ellers hadde jeg vel fortsatt ut i skauen og inn i et tre.

Lenke til kommentar

4-5år gammel: brakk venstre ben i akebakken. gips i 3-4 uker.

 

16-17år: brakk høyre håndledd ved stygt fall fra sykkel. Dvs. Jeg trødde på som f* ned en lang og bratt bakke og skulle bremse ned drastisk like før svingen nederst i bakken. (Liker jo fart da) Men da jeg hogg inn bakbramsa maks røyk bremsevaieren. Forbremsa var bare å glemme å bråbremse med. Havnet seff i grøfta og fløy ganske mange meter. Gjennom en hekk og traff nesten en garage. Landet med hele kroppstyngden (hofta) oppå håndleddet på asfalt. Jeg trodde bare det var alle sårene som svei og noen forstuelser så jeg syklet bare videre og fant plutselig ut at hånda ikke ville samarbeide når jeg skulle svinge. Gips i 3 uker.

Lenke til kommentar

Ok...Jeg er IKKE stolt av dette....

Vi var på skoleturnering på ungdomskola...siste året...og vi spilte fotball.

Så ba jeg om å bli byttet ut og jeg satt meg oppe i ribbveggen.

Så da jeg skulle innpå igjenn så skal jeg til å gå ned fra ribbeveggen...men så mister jeg forfeste, og handa som jeg hadde innimellom stengene på ribbveggen fikk jeg ikke ut så jeg falt ned og handa blei igjenn og det sa "knakk" og jeg ble hengende der ei stund...

 

Da jeg kom ned derfra så sjanglet jeg over banen og inn i lageromet og la meg på kjukkasen til lærern kom som seff sa at det ikke var brukket :p

(fans hestkuk :p)...Så var det ned på lægekontoret og styr og drit...

 

Bruddet var ikke komplisert, men en nettopp utdannet lægestudent gipset bruddet så jeg har nå en feilvinkel i venstrehanda mi og har faktisk ikke full rotasjon i handa... :grumpy:

 

Og nå ser det faktisk ut som jeg ikke får noe erstattning heller pga klagen be meldt for seint...meneh har seff klaget på saken pga jeg ikke hadde fått min vurdering av spesialisten i oslo etter at den fristen kikk ut såh.. :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg har som så mange andre her ikke brekt noe (muligens et par i hånda og noen i foten for den ca 2cm en den andre, måtte bruke 43 på ene beinet og 42 på andre når jeg spilte fotball). Men jeg har hatt hjernrystelse 4 ganger, to ganske alvorlig. Men det vondeste jeg har vært borti noen gang var når jeg tråkket på stingsilda type stor (sluk) og det var for langt å gå til bilen. Kroken satt intil beinet så det var ikke mulig å trykke den igjenom, og alle som har satt seg fast i en krok vet at det ikke er mulig å dra den ut igjen. Så da var det bare å finne en kniv og skjære sakte men sikkert ett kutt på to cm dypt og tre cm langt yahhmmmmy.

Lenke til kommentar

Har brekt venstre håndledd en gang.....

sto i mål på skolen, da en hardtskytende idiot skulle skyte på meg, og jeg

holdt arma rett fram og henden opp, sånn : ____| <---hånda miii...

 

resultatet var beine i håndledde vridd rundt en gang...

lærerne sa at jeg bare forstua den.... IDIOTER...

gikk sånn en stund :grumpy: , hadde veldig vondt

endte opp på sykehuset og gips i 4 uker

Lenke til kommentar

Har ikke brekt noe av en eller annen merkelig grunn. Drev alltid å skadet meg rundt på alle mulige dumme måter, knuste nesten kneskåla på rulleskøyter, hadde så stor fart at jeg følte meg som en oppraspet Jarlsberg ost etterpå.

 

Har bare forstuet så å si alt som finnes i kroppen.

 

Fikk hjernerystelse av å stange med en hund da jeg var liten :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...