Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare brukket lille fingeren naar jeg var 6 aar gammel .

Brakk den i en av de STORE TUNGE branndoerene vi hadde paa skolen ,

klemte fingeren i doeren ( ikke mellom doerene men mellom en av doerene og karmen ) , kunne se beinet og kjoettet mmm var deilig ja :roll: .

Lurer faktisk paa om jeg var heldig som ikke mistet noe av fingern der .

 

Ellers trodde jeg at ankelen skulle ryke en gang .

 

Hadde nettopp gaatt av hurtigbaaten til Bergen , og saa er det en fortauskant 50m borte til venstre ved en parkeringsplass der ( alle som har veart der vet hvor den er ) , men den saa ikke jeg , traaket over med en 40 kg ryggsekk paa ryggen og en 25 kg bag som jeg hadde i haanden....det verste var at jeg liksom sank sakte sammen da....

fy F&(n jeg hadde problemer med aa gaa etterpaa... :o

 

 

( lurer paa om dette er post nummer 100 , i saafall :woot: for meg )

Lenke til kommentar

knakk lillefingeren på to steder og forsjøv det bakerste leddet 1 og 1/2 cm inn på hånda... måtte opereres på plass.... :roll:

 

var flaut... sa til mamma at jeg klemte fingeren i en dør, men da legen kom ut til meg på venterommet med røntgenbildet, så spurte han hvem jeg hadde dratt til :oops: :oops:

 

var typisk bokseskade..... fingeren er helt fucka den dag i dag.. inngår ikke i touch skrivinga mi for å si det sånn....

 

men det var flaut ass.... :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar

knakk ene benet i venstre hånden på snowboard. Var en stor og fin bigjump jeg måtte teste. måtte hoppe ganske langt for å komme over "kulen", mange som prøvde før meg, men de fikk de kom ikke langt nok. så skulle jeg prøve. dro på noe jævlig, men kom skjevt ut, og fløy liggende over kulen, og landet på assholet og tok meg for med hånden. *knekk* hånden min sto ut i en 90 graders vinkel. det merkelige var at det ikke gjorde noe særlig vondt før de skulle brekke tilbake beinet. måtte tre leger til. :D

Lenke til kommentar

Åhh trodde det bare var snakk om knekking men men... En gang da eg var 17 var det en fyr som lagde bråk. Han var dritt svær og han truet meg og altmulig at han skulle knekke meg og greier da han plutselig spente etter meg tok eg og slo alt eg hadde og rett i trynet på han. Fyren gikk rett i bakken. Jaja det var enten det eller fikk eg gjennomgå så eg brukte all kraft på slaget men det eg ikke la merke til var at i slaget så hadde eg fått armen ut av ledd. Etterhvert kjente eg at noe ikke var riktig ettersom eg ikke kunne løfte armen strak så var det bare å komme meg til legevakten. Her er det morsome, Da eg kom til legevakten viste det seg at kjerringen som skulle behandle meg var en lærling eller noe og dessuten var dette i 03 tiden om natten og dermed kunne de ikke bruke røngten maskinen. Jaja hun skjekket meg og fortalte meg at eg hadde fått en mindre muskel skade (strekk) og ga meg noen piller til å lindre smertene. Vel hjemme var eg med smerter og uten å kunne sove. Etter 2 DAGER var smertene så gale at eg ikke kunne annet enn å grine som et lite jente. Til legevakten igjen og der var det en manlig lege som tok seg av meg og kjørte meg gjennom røngten maskinen. Hmm du har vist armen ut av ledd. Jaja fitte kjerringen hadde tatt grundig feil og sendt meg hjem med j*vla armen uta v ledd. :evil: Da legene popet inn armen igjen forsvant så å si 80% av smertene. Ahh fy flate det er det diggeste å kvitte seg med den utholdelig smerte helvete. De ba meg vær så snill om å ikke saksøke de og altmulig men vi valgte å ikke gjøre noe :(

 

Edit: Btw glemte å skrive at den dag idag så har armen aldri blitt det samme igjen. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg hadde klippe-kort på legevakta da jeg var liten... seriøst. skada meg visst overalt... har hørt historien om da jeg klatra bokhyllene som 2 åring og falt ned da jeg var på toppen :lol::lol::lol:

for øvrig har jeg forstua føtter to ganger

har brukket min høyre hånd to ganger... kanke gjøre det en gang til nei :oops:

 

mvh

jensemann

Lenke til kommentar

Har aldri brukket noe eller skadet meg alvorlig, enda jeg har klatret i trær og lignende så lenge jeg kan huske. Har slått meg i hue et par ganger (to fine arr i panna pga fall fra tre når jeg var fem år eller.no, samt krasj med sykkel mot en tilhenger. Har også forstua foten et antall ganger, og brent ene hånda på en glovarm ovn litt før jeg fylte 7, hadde enorme blemmer i håndflata, nå er det ikke mulig å se hvilken hånd det var.

Ellers har jeg jo tryna et antall ganger og skrapt opp hender, knær og av og til haka(merkelig nok nesten aldri albuene).

Lenke til kommentar

Tror nok de fleste gutter har diverse arr overalt...

 

Sjøl har jeg arr på:

 

haka - tryna på asfalten med sykkel, da jeg fikk brudd i haka...

 

venstre kinnbein - en tosk som trøkka trynet mitt ned i asfalten og gnidde det litt rundt

 

haka en gang til - tryna i klasserommet og traff en stol, skinnfiller oppaver kjakan

 

høyre kne - sklei på isen og traff ei ståltrapp, 2 cm dypt hakk :D

overalt - kraftig vannkopp "anfall"... :oops:

 

tunga - etter diverse fall og sånt der jeg biter meg i tunga

 

venstre peke finger - holdt på å høgge av meg fingertuppen med forskjærer :D

 

og en operasjon og flere fall og slikt :woot:

+++

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Første skoledag = begge armene knekt etter fall fra lekestativet

Tredje klasse = brakk høyrefoten i gymmen

1995 = Brakk høyrefoten og ryggen etter fall fra tak

 

110% fungerende igjen :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...