Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk aldri klart å knekke noe annet enn en finger.. Og det var under basketball i en gymtime i 8. klasse :p

Burde egentlig vært ødelagt for lenge siden, men har av en eller annen merkelig grunn klart å holde alle ledd og bein i orden :p

 

Ellers har jeg bare revet fingeren til en nabo utav ledd :blush:

Galskapen slapp løs i meg og det bare skjedde :devil:

Lenke til kommentar

Kragebein da jeg skulle "hoppe" på ski.

Og bristet ett ribbein for noen uker siden, da en kompis på fylla skulle vise hvor sterk han hadde blitt etter å ha trent så mye i det siste. Så han plasserte den ene neven sin på forsiden, og den andre på ryggen min og presset på. Plutselig sa det knepp og jeg var litt misfornøyd. :p

Lenke til kommentar

brekt håndledd =/

 

skulle sto på slalom forrige påske, etter 3timer klarte jeg å falle feil og brekke håndlet.

 

og så dum som jeg var, lå jeg på sofaen i 5dager uten å gjøre noe med det... helt til mamma insisterte på å ta en tur til legen :p

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Av alle mine bisare stunts (som f.eks prøve V stil hopp på bitte lite hjemmelaga snøskihopp, endte med fin ploging på hardpakka snø) har jeg "bare" klart å breste handledde.

 

Når jeg tenker over det, jeg har had utrolig flaks at jeg ikke har knekt noe. Har blitt påkjørt av bil og ikke fått så mye som en skramme, hoppa 5 m ned i en silo med gress og ikke knekt noe (hardpakka gress vel og merke).

 

Knock on wood, jeg er heldig :D

Lenke til kommentar
Har brekt høyre albue to ganger. En gang på moped (det gikk bra helt til forhjulet datt av) og en gang i en halfpipe (skateboard).

 

Egentlig bare takknemlig for at det ikke har gått værre.

695049[/snapback]

 

 

Klarte jammen å brekke venstre albue også for et par år siden... Snowboard denne gangen. Hva er det med albuene :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...