Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

brukket 5 ribbeben tilsammen ikke alle på en gang først 3 så 2.

brakk foten 2 ganger sammeplass har en sånn fin stålbolt i foten nå.

brukket lillefingeren på 2 plasser og ringfinger.

vet det ikke er et brudd men har hatt 2 skive utglidninger og kronisk hekseskudd.

 

legen blir like stressa hvær gang eg ringer

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Brakk foren midt på leggen. Først kjente jeg ingen ting så jeg gikk videre også bare kjente jeg at ikke foten klate å holde vekta så den bøyde seg midt på i 90 graders vinkel. Bein bitene presset på mot huden så de nesten gikk igjennom. Også kom sykebilen også måtte de rette den opp. Så de dro og vridde på den, så det knaket noe sinsykt. :cry:

Lenke til kommentar

har fortsatt ikke brukket noe jeg. rart da jeg har flat ned fra trær, sklidd av hustak, krasjet med sykkel, kjørt ut på skateboard, snublet på slalom så jeg landet på nakken(skjedde for 2år siden, men jeg husker det ikke. rart det der) og andre ting. jeg har forstuet armer og ben i hytt og pine, men aldri brukket noe.

 

tine melk 4 t3h win!1!111!!oneone!one1

Lenke til kommentar

1) Kjørte inn i et gjerde på ski, endte med at jeg knakk høyre arm. Var vel en 6-8 år da.

2) Syklet over min egen lilletå (ikke spør meg hvordan jeg greide det). To dager før ferien. Forbanna kjedelig, da 4 uker med bading på sørlandet gikk i vasken (i hvert fall de første 2 ukene).

Lenke til kommentar

Brakk venstre hånden for snart 20 år siden, tok salto med sykkelen og trynte ann midt på en fotballbane full av jenter. Løp gråtendes hjem og fikk et fatle og var så stolt. Ble lei fatlet etter en halvtime og hev det fra meg uten egentlig å få med meg at hånden var brukket. Gikk noen uker og våknet opp med en stor klump som stakk ut av håndleddet.

 

Dro til legen, bruddet hadde grodd av seg selv, men grodd skjevt. Legen spurte meg ut om tog og noe annet fjas og plutselig brakk han opp benet igjen.

 

Uten bedøvelse og ja det gjorde ondt. :eek:

 

 

Etterpå fikk jeg is, så da var jeg veldig fornøyd. :fun:

 

Hånden ble godt gipset, var et fint våpen mot de andre ungene på skolen.

 

Har, merkelig nok, ikke brukket noe etter det.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

knakk venstre armen ca. 1-2 cm fra håndleddet..

noen kjerringer med barnevogner som var rett rundt en sving, og jeg hadde bare den kjente frambremsen som pleier å funke bra på grusvei med piggtrådgjerder på begge sidene av den 2 meter breie veien (der damene bruker 2.5m av den)..

 

Endte med 2 operasjoner.

1. forsøk misslykka (hadde vondt i hånda den natten hjemme ja)

2. forsøk ble gjort etter 3-4 dagers opphold på sykehus (uten mat eller drikke).

 

Det forsøket ble misslykka også, men legene nekter å gjøre noe med saken, så venstre armen min ser ut som en liten mongo nå..

(står i papirene etter operasjonen at det ble misslykka, og doktoren min har prøvd noen ganger å få meg inn til operasjon, men det forbanna sjukehuset nekter å ta meg inn)

 

 

btw..

legen sa at armen kom til å gro og bli fin..

Det sa han i 2001.

Nå er armen bare værre..

ser styggere ut, og er vondere å bruke..

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...