Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det sies at jeg har vært mer en 10 ganger i røntgen. 2 ganger er jeg blitt CT scannet ( ja den jævla dyre enorme maskinen) og 1 gang i en spesiell rygg røntgen.

 

Til tross for så mange gang har jeg kun knekt noe en gang. Å det var begge bena i underarmen...(heldigvis venstre)

Lenke til kommentar

Har ikke brekt noe enda, men eg visste ikke at d gjekk ann å strekke leddbåndene i venstre rist så mye som eg gjorde når eg hoppa ned trappa på skolen.

 

Hoppa ca 4 meter bortover med et fall på ca 2.5-3 m :woot: i en sten trapp.

 

Glad for at eg lever enda :D

Lenke til kommentar

Når jeg var seks så var det jo veldig gøy å hoppe av husker i fart og se hvem som hoppet lengst.

Jeg skulle hoppe av, men hang igjen i bilringen med venstre beinet :oops:

Om jeg brakk eller dro lårhalsen ut av ledd det husker jeg aldri :roll: men jeg lå ni uker på sykehuset. Åtte av dem lå jeg dønn stille i sengen, måtte nemlig ligge i strekk. Kjedelig å ligge på ryggen konstant i åtte uker ja!

Lenke til kommentar

Første gangen min på Snowboard! :woot:

Siste turen, siste bakken før vi skulle pakke sammen å dra hjem!

Jeg trudde jeg var blitt så god så jeg satte utfor...

Plutselig traff jeg noe skare (er det sånn det skrives) og gikk rett på skuldra...

så våkna jeg opp å lå i bakken med masse pain, så kom vennene mine å prøvde å ta av snowboardet mitt, som det selfølgelig er noen helt syke bindinger på, så jeg måtte strekke fram den vonde hånda å ta av bindingen med.... AU!

 

så når jeg kom til sykehuset måtte jeg ta røntgen og ct scanning av topplokket...

Resultatet ble brukket kragebein, ingen gips (hvordan hadde det sett ut med gipset skulder? :lol: )

 

Når jeg så kom tilbake på skolebenke, skulle jeg og en kamerat ned i butikken i skole tiden, vi kjøpte boller og styr, nå jeg da skulle tilbake på skolen måtte jeg ned en sorpete (er det sånn det skrives) bakke, den måtte jeg selfølgelig skli i og brekke opp bruddet igjen...

Jaja, jeg lever jo nå da... 8)

Lenke til kommentar

Har ikke brekt noe bein, men har, som noen andre her hatt hjernerystelse.

 

Jeg var ca. 10 år og jeg og klassen spilte fotball på skolen, og hadde det slik at den som sist rørte tverrliggeren måtte velge lag som nummer to... Jeg sprang tett oppi en kamerat, og rett før jeg skulle hoppe opp i tverrliggeren, skjøv han meg vekk, jeg snubla, og stanga hodet midt i en jernstolpe.

Resultat: Lå besvimt i 3 minutter, og når jeg våkna så jeg "stjerner". Hadde en DIGER kul i bakhodet mange uker etterpå.

Steikje så vondt det var...

Lenke til kommentar

Har ikke knekt noe,det er for pingler 8)

Har bare forslått meg kraftig etter fall på snowblades,rollerblades,sykkel,ski,snowboard,skateboard osv.

Har også operert øyet,var litt skummelt å bare se et par meter fremover i 2 uker,pluss at alt var helt grønt og det rant konstant sånn gul dritt fra øyet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...