Gå til innhold

Sniktitt på Battlefield: Bad Company


Anbefalte innlegg

Mon tro hva kravene blir til Battlefield 3 kommer, sikkert sykere enn Crysis, upps måtte bare si det. Da må dere pcfolk måtte begynne å spare til grafikkort til 4000kr til og sikkert mer

 

men jeg er glad jeg har konsoller og får Battlefield Bad Company, og folk sier att konsoller ikke klarer syk grafikk, hva med Battlefield BC, det ser helt sykt bra ut!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mon tro hva kravene blir til Battlefield 3 kommer, sikkert sykere enn Crysis, upps måtte bare si det. Da må dere pcfolk måtte begynne å spare til grafikkort til 4000kr til og sikkert mer

 

men jeg er glad jeg har konsoller og får Battlefield Bad Company, og folk sier att konsoller ikke klarer syk grafikk, hva med Battlefield BC, det ser helt sykt bra ut!

 

 

Må du virkelig slenge dritt om PC som spillplattform i alle tråder?

 

"sikkert sykere enn Crysis", noe så idiotisk å trøkke tur seg.

Om du faktisk hadde lest litt rundt på nettet så hadde du jo vært klar over at mye av grunnen til at Crysis krever så mye som det gjør er på grunn av det ikke ble så godt optimalisert. CryEngine har jo alt nå blitt langt bedre optimalisert nå enn den var da Crysis kom, om de hadde sluppet Crysis nå med den oppdaterte motoren hadde det sikkert krevet en god del mindre ressurser.

 

 

Hvorfor alle skal si "haha, se på Crysis. Du må jo være stokk dum som har en PC til spilling" er bare latterlig.

Det har jo kommet flere spill etter Crysis som krever mye mindre ressurser, for ikke å nevne at Crysis selv på medium innstillinger (som ikke krever stort) ser bedre ut enn de fleste konsollspill jeg har sett.

 

Lær deg litt om hvordan et PC-spill lages og fungerer, før du driver å kommer med sånne tullete utsagn.

Jeg ser ingen grunn til at Battlefield 3 skal kreve mer enn Crysis, det benytter jo Frostbite motoren som er optimalisert for å fungere på konsoll, ergo burde ikke en PC ha allverdens til problemer om Dice gjør en halv bra jobb med å portere den over til PC ;)

 

Greit nok at du foretrekker konsoll, men ingen grunn å komme med slike tullete utsagn om PC-plattformen for det.

Lenke til kommentar

Ahh... gleder meg til BF3. Håper bare at de får til en våpenfølelse ala CoD4, som jeg vil karakterisere som perfekt.

Personlig kommer jeg til å hoppe over Bad Company, er andre spill til 360 jeg prioriterer foran det. Army of Two blandt annet. :love:

 

Og Toman85, har du et problem med at folk som faktisk har råd til å oppgradere PC-en sin årlig-annenhvert år, gjør det? Det er som om jeg skulle sagt "HAHA med det lydbildet til BC så må du ut med 4000 kr for et ordentlig surround-anlegg". Det er bare lavmål.

Lenke til kommentar
Igjen: Det lønner seg som oftest å lese artiklene før man stiller spørsmål om dem. Jeg siterer: "ligger godt an til sin planlagte utgivelse en gang i sommer"

 

Det jeg mente var en slippdato, ikke bare "en gang i løpet av sommeren". Det kan jo tross alt være alt fra juni til slutten av august.

 

Har ikke funnet noe om dette på nettet heller, kanskje de holder kortene tett til brystet.

 

-Tet

Lenke til kommentar
Det jeg mente var en slippdato, ikke bare "en gang i løpet av sommeren". Det kan jo tross alt være alt fra juni til slutten av august.

Poenget mitt er at det ikke finnes noen slippdato. Det vi vet er det som står skrevet i artikkelen. Hadde det eksistert noen offisiell slippdato, eller noe som helst som var mer konkret enn "sommeren", så hadde vi formidlet dette :-)

Lenke til kommentar

Anngående Frostbite motoren som blir brukt i Bad Company og BF3:

 

Så det er ikke sånn at i en multiplayer opplevelse i frostbite så spawner ikke nye bygninger og krater forsvinner ikke etter 5 minutt?

 

Hadde vært kult om kartet forble rasert helt til runden var over i et multiplayer spill.

 

Noe som også hadde vært kult var om døde personer ble liggendes hele runden igjennom. Det hadde virkelig vært artig. Men det skjer vel ikke. Jeg har heller aldri sett noe lignendes før heller så. Kult hadde det uansett vært. :)

 

Jeg vil ha skikkelig sinnsforvirret slagmark som ser ut som rene helvetet etter en runde!

 

Edit:

Og gud la oss bare håpe de optimaliserer motoren til det ytterste.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Ja, bygninger og kratere forblir gjennom hele runda, men døde folk? Vel, når du først "gjennoppliver", blir det ikke litt kaotisk hvis du da løper rundt, og ser 20-30 stykker av deg selv ligge død rundt? Nei, jeg tror de forsvinner :wee:

Hadde vært stilig hvis servere kjørte et brett la oss si 3 ganger da. Og at brettet ikke respawner bygninger imellom disse 3 rundene, så den tredje runden er det totalt kaos med kulehull og kratere overalt. Og kroppene ble igjen, og råtnet mer og mer for hver runde. Tilslutt så hadde det blitt så mange kropper at man kunne stablet dem og brukt dem som dekning, akkurat som sandsekker. :yes:

Lenke til kommentar

Det ville vel kanskje være mer passende å dra paralleller til filmen Kelly's Heroes enn til Three Kings om jeg forstår artikkelen ellers riktig, men det er vel kanskje flisespikkeri.

 

Spillet virker i alle fall veldig interessant, og jeg gleder meg til å prøve det på PS3-en. Håper bare jeg har fått meg en bedre leilighet til da, slik at jeg kan la subben utfolde seg skikkelig når jeg spiller, uten å måtte bry meg om naboene. ;)

Lenke til kommentar

Kommer dette til PC? Og når er utgivelsesdatoen egentlig?

 

Kødda eheheh. :wee:

 

Dette spillet kommer til å ta av. Og det blir nok en syk multiplayerdel også, så ikke kom å si at onlinefokuset bare er på PC. Og ikke sitér denne posten og si at du sa: "Jeg sa ikke at de IKKE fokuserer på online på konsollene, men bare at det er mer fokus på onlinedelen på PC-spill enn konsollspill.", fordi det er feil. Og ikke kom å si at jeg tar feil, for da er du homo. Jeg sikter heller ikke til noen bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Kan du virkelig si att medium på crysis er finere enn bioshock for eks, eller ta gears of war eller ta uncharted eller ta call of duty 4, mass effect osv osv... du er stokk dum du og!

 

Bra mangen folk hater meg og konsoller bare fordi ikke konsoller klarer god grafikk.

Men hva er god grafikk i praksis, antall piksler, flytende fps som visse spill ikke har, er nok ikke bare gfx det går på. Men ser like mangen av pcfolkene stepper inn på konsolldelen og plager rævva å sier "Crysis på medium er flottere enn dem fleste konsoller idag"

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Du ser ikke oss som foretrekker pc som spillplatform sitter og prater dritt om konsoll hele tiden. Toman85 hvis det eneste du er ute etter er og sitte og bitche, whine på pc så logg deg

heller inn på en konsoll fanboy side og whine så mye du orker der! Ubrukelig oppførsel!

Ubrukelig å ta personangrep da!

Rapportert!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

personangrep?? SERIØST? 'Sukk' Quote: "Bra mangen folk hater meg" ja du får da sagt det greit selv. Det er kanskje en grunn til at ikke så mange liker deg når du prater "SMACK" om hva andre folk liker og ikke. Det er ikke noe spess vannskelig og vise andre folk litt mere respekt når man diskuterer forskjellige ting!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...