Gå til innhold

Sniktitt på Battlefield: Bad Company


Anbefalte innlegg

Ja, bygninger og kratere forblir gjennom hele runda, men døde folk? Vel, når du først "gjennoppliver", blir det ikke litt kaotisk hvis du da løper rundt, og ser 20-30 stykker av deg selv ligge død rundt? Nei, jeg tror de forsvinner :wee:

Hadde vært stilig hvis servere kjørte et brett la oss si 3 ganger da. Og at brettet ikke respawner bygninger imellom disse 3 rundene, så den tredje runden er det totalt kaos med kulehull og kratere overalt. Og kroppene ble igjen, og råtnet mer og mer for hver runde. Tilslutt så hadde det blitt så mange kropper at man kunne stablet dem og brukt dem som dekning, akkurat som sandsekker. :yes:

Haha ja er akkurat noe slikt jeg mener. :!:

 

Det hadde vært så utrolig artig. Tenk på alle de nye taktiske fordelene døde personer vil innebære! Og for å ikke snakke om et helt nytt komisk perspektiv i spillet. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, bygninger og kratere forblir gjennom hele runda, men døde folk? Vel, når du først "gjennoppliver", blir det ikke litt kaotisk hvis du da løper rundt, og ser 20-30 stykker av deg selv ligge død rundt? Nei, jeg tror de forsvinner :wee:

Hadde vært stilig hvis servere kjørte et brett la oss si 3 ganger da. Og at brettet ikke respawner bygninger imellom disse 3 rundene, så den tredje runden er det totalt kaos med kulehull og kratere overalt. Og kroppene ble igjen, og råtnet mer og mer for hver runde. Tilslutt så hadde det blitt så mange kropper at man kunne stablet dem og brukt dem som dekning, akkurat som sandsekker. :yes:

Haha ja er akkurat noe slikt jeg mener. :!:

 

Det hadde vært så utrolig artig. Tenk på alle de nye taktiske fordelene døde personer vil innebære! Og for å ikke snakke om et helt nytt komisk perspektiv i spillet. :wee:

 

Nytt konsept: "Gjem deg blant de døde" :)

Lenke til kommentar
Ahahaha, Toman85, jeg håper du ikke er seriøs nå :!:

Priceless

 

Men av det jeg har sett av Battlefield BC, det er flottere enn Crysis på medium ;)

Frostbite Engine er bygd opp fra grunnen i tanke for 360 og PS3, dem startet litt på pc med enginen når ingen av dem konsollene var ute. Men etterhvert så er den spesielt laget for 360 og PS3, bra spillet kan du ødelegge mer enn du gjør i Crysis

Crysis er bare dette super grafikk, dødt gameplay!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Nytt konsept: "Gjem deg blant de døde" :)

hehe ja om det ligger en hel bunsj med døde folk et sted så er jo det et finfint sted for en sniper å gjemme seg. :innocent:

 

Men jeg lurer... hva hindrer spillutviklerene å fikse noe slikt i et spill? Alstå la de døde bli liggendes gjennom en hel runde? Det kan da ikke være så fryktelig vanskelig å implementere eller maskinkrevende? Ja og så er det jo litt realistisk også da? er det ikke?

 

Og finnes det noen spill eller mods der de døde blir liggendes uten å forsvinne etter 2 sekunder?

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Nytt konsept: "Gjem deg blant de døde" :)

hehe ja om det ligger en hel bunsj med døde folk et sted så er jo det et finfint sted for en sniper å gjemme seg. :innocent:

 

Men jeg lurer... hva hindrer spillutviklerene å fikse noe slikt i et spill? Alstå la de døde bli liggendes gjennom en hel runde? Det kan da ikke være så fryktelig vanskelig å implementere eller maskinkrevende? Ja og så er det jo litt realistisk også da? er det ikke?

 

Og finnes det noen spill eller mods der de døde blir liggendes uten å forsvinne etter 2 sekunder?

Jeg vil gjette på at de ikke har med dette pga. aldersgrenser. Jo mer realistisk et skytespill blir, jo høyere aldersgrense får det. :roll:

 

Det er mange singleplayer skytespill som lar kroppene bli, men ingen online spill jeg kommer på, bortsett fra CS, men der er jo rundene veldig korte, og det ville ikke hatt noe og si for spillbarheten uansett, med de små brettene. Jeg er ganske sikker på at det går an å få mods til BF2 som fikser evigvarende ragdolls, men da får du ikke spillt på servere med Punkbuster.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Anngående versjonen for PC, den som ikke skal hete Bad Company men Battlefield 3 elns. Når er det det evt. kommer? :)

 

Kan vi håpe på å se det nå i 2008? Skal kjøpe ny PC, og det hadde vært hendig å vite hva som kommer av spill pga. det. :)

 

Har lest artikkelen, men kan ikke huske å ha lest noe annet enn at BF: BC ikke kom til PC. Så jeg lurer derfor på hva som evt. kommer til PC. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...