Gå til innhold

Lost 4x4- "Eggtown" (USA)


Anbefalte innlegg

...jeg hadde lenge mistanke om at aron var hos kate. ...

 

et langt gjesp, men håper på en bedre episode neste gang...

 

Hvordan har du fått mistanke om det?

 

Aron er altså født i 2004. I flashfowarden ser han ut til å være rundt 4 år gammel.

Kate spør hushjelpen/barnepasseren om hun har holdt ham vekke fra tv skjermen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arrgh for guds skyld, Aaron satt aldri på Oceanic 815 derfor kan han ikke være en av de seks fordi han ikke satt på flyet og ikke var født da. Oceanic 6 er noen som satt på flyet, ikke Desmond som endte opp der med en seilbåt eller Juliet som endte opp der ved å si ja til feil jobb.

Lenke til kommentar

Ikke ta så fryktelig på vei da. Selv om Aaron ikke var født var han med på flyet. Jeg tror ikke de seks kom ut av flyet/ båten da de kom tilbake og sa: "Hyll, hyll, vi er the oceanic 6!" Dette er medieskapt uttrykk om de som vendte tilbake fra øye etter å ha vært med på flyet. Jeg har ikke bestemt meg om jeg tror Aaron er blant de seks eller ikke, men ingen kan nekte for at han var med på flyet, kan de vel. Om ikke du har noen klare udiskutable indikasjoner på at det er kun de som satt på flyet som fortjener tittelen, så vil jeg på nåværende tidspunkt ikke utelukke muligheten for at Aaron er blandt de seks.

Lenke til kommentar
Ikke ta så fryktelig på vei da. Selv om Aaron ikke var født var han med på flyet. Jeg tror ikke de seks kom ut av flyet/ båten da de kom tilbake og sa: "Hyll, hyll, vi er the oceanic 6!" Dette er medieskapt uttrykk om de som vendte tilbake fra øye etter å ha vært med på flyet. Jeg har ikke bestemt meg om jeg tror Aaron er blant de seks eller ikke, men ingen kan nekte for at han var med på flyet, kan de vel. Om ikke du har noen klare udiskutable indikasjoner på at det er kun de som satt på flyet som fortjener tittelen, så vil jeg på nåværende tidspunkt ikke utelukke muligheten for at Aaron er blandt de seks.

 

Siden Aaron står ikke på manifesten til flyet, dermed er han ikke er en av Oceanic 6. Akkurat som Ben, Juliet eller Desmond. Oceanic 6 er jo folk som satt ombord i Oceanic flight 815, det har jo på en måte alle de overlevende indikert og forfatterne har sagt det er folk som satt ombord i Oceanic Flight 815(i podcast o.s.v). Kate kan uansett også ha fått Aaron etterpå, på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

En ting kan jo være at "Oceanic 6" folka er kun de som faktisk valgte å vende tilbake til den "virkelige verden". Mens resten valgte å bo på øya? Hurley sa jo til Jack at han er lei seg for at han ikke valgte Jacks side fra starten av. Så det kan tolkes som at Hurley ombestemte seg til å dra hjem, istedenfor å bli boende med Locke sin gjeng.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Noen god grunn til at Jack ikke vil treffe Aaron?

Aaron er jo nevøen til Jack, siden Claire er hans halvsøster. Sikkert ting som Jack har fått greie på etterhvert og som sikkert kommer til å bli avslørt i et seinere flashforward.

 

I sesong 2 (eller tre) så vi jo at faren til Jack og Ana Lucia dro til Sydney, og i den episoden fikk vi greie på at godeste far Shepard hadde hatt et aldri så lite sidesprang og ei lausdatter vi kjenner som Claire Littleton.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere:

 

Jack sitt flashforward var satt i 5. april 2007. Så jeg tipper noen månder før Jack ble drepresiv var rettsaken. Så rettsaken var engang i slutten av 2006 vil jeg tro siden hvis Jack og Kate hadde vært mye på nyhetene ville nok Jack ha blitt gjenkjent fortere(se f. eks når han var på apoteket og folk kjente han ikke igjen ordentlig før det ble litt oppspinn med de tablettene hans).

 

Flyet kræsjet 22.september 2004.

 

Aaron ble født 41 dager etter dette. Så Aaron er rundt 2-3 år når vi ser han hos Kate. Noe som passer med den ungen vi ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...