Gå til innhold

Lost 4x4- "Eggtown" (USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt det Jack sa der var sprøyt, men det er mulig akkurat det stemmer. En av dem er sannsynligvis sheriffen som skulle passe på Kate, det gjør at én plass er ledig. Kanskje Claire dør av skadene på vei tilbake, slik at Kate tar på seg ansvaret for Aaron da?

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Takker for spoiler der. :-) Har ikke lyst til å finne det ut på annet vis enn å se episodene.

 

Går litt på gammal vane og halv maskin enda syntes jeg, men må innrømme at flashforward var en ny og spennende vri på serien. Ga den et friskt pust (for min egen del ihvertfall). 4 Episoder igjen av serien, stemmer ikke det?

Lenke til kommentar

Jeg tipper at de neste 2-3 episodene går ut på å komplementere Oceanic 6. Samtidig å finne ut mer ledetråder om hva som skjer denne sesongen via Flashforwards.

 

Ellers tror jeg det neste mysteriumet vi finner ut av er dette med tidsforskyvelsen som vi har fått vite i starten av denne sesongen.

 

Så tror Røykmonsteret / Jacob / The others må settes på vent litt til...

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Tror du har aldeles rett Kjakan, tidsforkyvingen har vi fått vite mer og mer om i løpet av sesongen nå, så vi får nok en mer konkret forklaring på hav dette innebærer ganske snart. Locke er ganske hissig på å vite mer om både Jacob og monsteret, så jeg tipper han drar ut for å finne ut mer om ei stund.

Lenke til kommentar

Så lenge handlingen tar plass in the barracks og på stranden så får vi nok ikke se mye til røykmonsteret.

 

Men skal vedde mye på at "it" kommer tilbake iløpet av sesongen og at vi får clues til hva det er, og om det er grunnen til at folk ser syner. Jeg vet at alle opperer med at det er "smokey" som lager synene for folk. Men har man fakta som begrunner dette ?

Lenke til kommentar
Jeg vet at alle opperer med at det er "smokey" som lager synene for folk. Men har man fakta som begrunner dette ?

 

Nei, det er såvidt jeg vet fortsatt bare en teori. En teori som stadig blir sterkere dog, men fortsatt ikke bevist. Men i en lost-podcast forrige sesong så snakket Damon Lindelof og Carlton Cuse om at vi i sesong 2, i tillegg til å få se røykmonsteret for første gang, også så det en gang hvor vi ikke var klar over at vi så det. Altså kan dette hinte til at det kan ta andre former.

Lenke til kommentar

Ikke noe "problem" å forklare ungen som Kate sin om tiden beveger seg fortere utenfor øyen enn på øyen. Dvs at om det er gått et år ute i det virkelige liv, mens det kun er gått et par måneder på øyen, så kan man hevde at Kate ble gravid på øyen og fikk ungen der.

 

Såvidt jeg vet har de vært flinke til aldri å nevne hvor lenge de var savnet, i flash-forwards. Korriger meg om jeg husker feil (ikke sett ep. 5 enda).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...