Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at play.com ikke klarer CoD4 til 17.99 =/ Har lett byen rundt etter dette spillet, til og med brukt på Game i Sandvika og EB Games i Oslo, men har ikke funnet det.

Kan se ut som siste utvei blir Expert et sted på sørlandet. :p Kompis av meg hadde sett det der i helgen, og moren hans kjøper det forhåpentligvis for meg i morgen før hun tar turen hjem. :)

Lenke til kommentar
Utrolig at play.com ikke klarer CoD4 til 17.99 =/ Har lett byen rundt etter dette spillet, til og med brukt på Game i Sandvika og EB Games i Oslo, men har ikke funnet det.

Kan se ut som siste utvei blir Expert et sted på sørlandet. :p Kompis av meg hadde sett det der i helgen, og moren hans kjøper det forhåpentligvis for meg i morgen før hun tar turen hjem. :)

 

 

Koster kun kr 299,- hos Elkjøp.

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

Lenke til kommentar

Tjo-ho, fikk mitt Midnight Club: LA idag fra play.com . Ble sendt den 23.12 så det var meget kjapt. Kommer lett til å handle der flere ganger. Håper de snart kan sette ned prisen på MotorStorm: Pacific Rift. Er et spill jeg har lyst på, men gidder ikke betale full pris for det.

 

Er forresten noen tilbud på Zailor.no med Overlord til 199,- Call of Duty 4: Modern Warfare 299,- Skate 159,- GTA IV 259,- Star Wars: The Force Unleashed 299,- . Er sikkert mange som er billigere eller samme pris på play.com , men ikke sikkert alle liker å handle fra utlandet. http://www.zailor.no/index.php?m=600&c...1003&page=1

Lenke til kommentar
noen som vet vor jeg kan finne resistance 2 til under 200 lappen?

 

Den er ikke mulig å finne til den prisen. Er selv på jakt etter spillet til en rimelig pris, og håpet at den ville være å finne blant monster salget på play, men so far nada :thumbdown: Er nok bare å smøre seg med tålmodighet og vente 1 mnd eller 2 til..

Lenke til kommentar
Bestilte Bioshock PS3 fra play.com for 17,99 pund. Måtte nesten siden det var så billig. Har ikke testet det selv, men lest noen gode anmeldelser. Noen som vet om spillet er bra? :)

 

 

Kjempe bra kjøp det! fantastisk spill :)

 

men, tror dere cdon.com får inn igjenn Guitar Hero 3 med 2 gitarer til 499? er tomt der nå :/

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...