Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Jeg la inn en ordre på play.com på Midnight Club: LA , men kansellerte den pga at jeg er usikker på om den hadde kommet frem. Har ø og å i adressen min, og det godtok de ikke, så vil ikke ta noen sjanser. Men nå har jeg lagt inn ny ordre, men med mine besteforeldres adresse, da de ikke har ø, å eller æ i adressen. Tror dere det funker fint? Kanskje et dumt spørsmål, men vil nå spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte Pirates-pakka og Price of Persia i går.. Sender Play dette i 2 pakker? Eller en pakke så verdien blir over 200 kr? (Nå vil dette bli 2 pakker uansett da, siden den ene er "out of stock", men sånn generelt.. Kan jeg bestille 4 spill på en gang f.eks. eller må jeg vente til forrige betilling er sendt)

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Bestilte Pirates-pakka og Price of Persia i går.. Sender Play dette i 2 pakker? Eller en pakke så verdien blir over 200 kr? (Nå vil dette bli 2 pakker uansett da, siden den ene er "out of stock", men sånn generelt.. Kan jeg bestille 4 spill på en gang f.eks. eller må jeg vente til forrige betilling er sendt)

 

De sender dem enkeltvis som brevpost. ALLTID. Så bare kjøp flere spill om gangen du.

Lenke til kommentar

 

Sinnsykt bra tilbud det der jo! Bestilte med en gang:)

/&¤#!!!!!!!!!!! Holdt på å bestille i går kveld, men tenkte jeg kunne vente til i dag - nå er tilbudet gone!!! *frustrasjon*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...