Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

En ting er hvertfall sikkert. Jeg elsker play.com. Har spart mye penger pga deres veldig hyggelige priser. Håper virkelig tilbudene fortsetter og kursen enten holder seg stabil eller synker og de fortsetter med fri frakt. For dette gjør jo at vi spillere har julaften hele året.

 

Har bestillt Mirrors Edge (takket være denne tråden) og på play.com står det, i "outstanding orders", at prisen er 14,99£. Bekreftelsesmail er mottat og håper ikke jeg får beskjed om at det er feilpriset. Lurer bare på om Undercover kommer på et slikt tilbud. Har veldig lyst på det men gidder ikke betale mer enn 200.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er nok rett pris, hos meg har dem trekt penger og ordren står som Packing :)

 

Play.com er en fantastisk side!

 

Nå ble jeg glad. Skikkelig julepresang dette. Også er det fortsatt 25min til julaften :D

 

Når orderen har gått gjennom for deg så blir forhåpentligvis pakken sendt iløpet av kort tid. At dem overholder 24timers perioden har jeg ikke så store forhåpninger om, men jeg har ingen problemer med og vente litt ekstra når spillet er såpass billig.

 

Er ikke tvil om at det er en fantastisk nettbutikk.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Har bestillt Mirrors Edge (takket være denne tråden) og på play.com står det, i "outstanding orders", at prisen er 14,99£. Bekreftelsesmail er mottat og håper ikke jeg får beskjed om at det er feilpriset. Lurer bare på om Undercover kommer på et slikt tilbud. Har veldig lyst på det men gidder ikke betale mer enn 200.

 

Sånn, da var Mirrors edge bestilt. Herregud, har gjort mange gode kjøp siste uka.

Pure, Mirrors edge og siste prince og persia for til sammen ca 430,- kroner. Det er jo langt unna pisen for bare et av disse i Norge.

Lenke til kommentar

cdon.com har tilbud i disse dager på bla. ps3 spill. Følgende spill er satt ned 50% til prisen 199,-

 

 

Half-Life 2: Orange Box

Tony Hawk's Proving Ground

Nascar 08

Enemy Territory: Quake Wars

Conan

Ratchet & Clank Quest for Booty

Rottatouille (Norsk versjon)

The Golden Compass

NHL 2K8

Sega Superstar Tennis

History Channel: Battle for the Pacific

Tony Hawk's Project 8

Beowulf

Fantastic 4: Rise Of The Silver Surfer

NBA Street Homecourt

Soldier Of Fortune 3: Payback

Guitar Hero: Aerosmith

The Club

Clive Barker's Jericho

Dark Sector

Smackdown vs. Raw 2008

Turning Point: Fall of Liberty

Monster Madness: Grave Danger

NHL 2K7

Tiger Woods PGA Tour 07 (2007)

 

 

Lenke til kommentar
Usikker på hvor dette skal postes:

 

Shopto.net, er det noen som vet om de kan justere prisen på pakkene? Jeg ønsker å kjøpe Resistance 2, og ettersom om prisen for øyeblikket er 19.99£ så bikker det akkurat over tollgrensa på 200 kr.

 

Takker for hjelp :)

 

Vet ikke men hadde du lest litt før du postet her, så hadde du funne ut at tollvesnet er ikke så firkatig at de gir toll på varer rett over 200. (ingen garantier da) de ser ofte gjennom fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...