Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i at det er for mye pisspreik her. Alt som er verdt å vite om bestilling fra utlandet, ting om play og amazon, porto, etc. etc. er allerede besvart MINST EN GANG i denne tråden. Bruk søkemotoren og la nye poster være forbeholdt linker til billige PS3 spill.

 

Når det er sagt: LittleBigPlanet til £17.99 hos dvd.co.uk

https://www.dvd.co.uk/Games/Little-Big-Plan...853/product.htm

 

(£2.99 i frakt, men som du finner ut hvis du søker i denne tråden så teller ikke frakten med i totalprisen så lenge varens pris er under 200)

Lenke til kommentar

Noen tilbud fra gameplay.co.uk, billig Mirrors Edge her også for de som missa tilbudet til play. Jeg har ikke bestilt fra denne sjappa før, men de sender til Norge og frakten er kr31 (£2.95).

 

Mirrors Edge kr189 (£17.98)

 

Far Cry 2 kr189 (£17.98)

 

Gran Turismo 5 Prologue kr158 (£14.99)

 

Ferrari Challenge kr158 (£14.99)

 

Saints Row 2 kr189 (£17.98)

 

Alone in the Dark: Inferno kr189 (£17.98)

Lenke til kommentar
LittleBigPlanet koster kr201 (£18.99) på amazon.co.uk nå. Svært billig spørr du meg.

Jeg har allerede postet en link litt lenger opp til £17.99 (og med rimeligere frakt enn amazon). Den til £18.99 hos amazon.co.uk er "Dispatched from and sold by Express Games." og de sender uansett ikke til Norge.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke play.com sender ut mikrofoner og slikt til PS3, de sender ikke såkaldte Gadgets utenom UK(England), men tror faktisk de sender blue-ray kontrollen til ps3, så er jo lov og prøve og legge i handle kurven elns og se om det går. men jeg vet ikke om noen type mikrofon til ps3 desverre. :hmm:

 

Har nå handlet slike "clip-on" triggere til L2 og R2 fra play, og det gikk fint.

De har bare ikke gratis frakt på hardware.

Lenke til kommentar

 

De to selges via PlayTrade via Play, og de sendes nok ikke til adresser på utsiden av UK.

 

Edit:

 

Ördög, jeg er veldig fornøyd med de. Ikke noe slark, og syntes de gav bedre følelse av hvor langt du har trykket inn triggerene.

Endret av lockdog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...