Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Angående Guitar Hero 3 med 2 gitarer til 499 på cdon. dett står under produktet: Varen er beregnet å komme på lager fredag den 02-01-2009

 

så da får dem muligens inn igjenn i morgen :D viss dem gjør, kjøper eg fra dem. viss ikkje stikker eg til elkjøp pg kjøper til 399, med en mindre gitar da.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absoluttspill.no har begynt sitt Januarsalg, og akkurat nå har de disse tilbudene. Noen av de er bedre enn andre...:

 

Army of Two - 249 kr

Beowulf - 149 kr

Condemned 2: Bloodshot - 299 kr

Clive Barker's Jericho - 299 kr

Dark Sector - 199 kr

F.E.A.R. - 199 kr

Fracture - 299 kr

Half-Life 2: The Orange Box - 249 kr

History Channel: Battle For The Pacific - 199 kr

Overlord: Raising Hell - 199 kr

Singstar (kun spill) - 199 kr

Skate - 149 kr

Soldier of Fortune: Payback - 199 kr

Star Wars: The Force Unleashed - 299 kr

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian - 299 kr

Timeshift - 199 kr

Turning Point: Fall of Liberty - 169 kr

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Når jeg var på jobb idag tok jeg turn innom play.com. Til min store overaskelse hadde de satt ned prisen til 15,99£. Men nå står den oppført til 26,45£ (yay for meg!). Er det noen som vet hvor jeg kan finne det spillet til en billig penge? 349 hos platekompaniet er ikke så ille. Men, jo billigere jo bedre er det.

 

illigste jeg har funnet er hos dvd.co.uk hvor den koster 22,81£. Altså over 200NOK :hrm:

 

Noen som vet hvor den kan skaffes til under den magiske 200NOK grensen?

 

 

EDIT: Etter lockdog sin anbefaling ønsker jeg og legge til at spillet jeg tenker på er Saints Row2.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Når jeg var på jobb idag tok jeg turn innom play.com. Til min store overaskelse hadde de satt ned prisen til 15,99£. Men nå står den oppført til 26,45£ (yay for meg!). Er det noen som vet hvor jeg kan finne det spillet til en billig penge? 349 hos platekompaniet er ikke så ille. Men, jo billigere jo bedre er det.

 

illigste jeg har funnet er hos dvd.co.uk hvor den koster 22,81£. Altså over 200NOK :hrm:

 

Noen som vet hvor den kan skaffes til under den magiske 200NOK grensen?

 

Hadde vært kjekt å vite hvilket spill det var snakk om :p

Lenke til kommentar
Jammen ... trodde faktisk dere var en smart gjeng. Men slik blir det når man overvurderer :p

 

Hehe. Men spillet jeg tenker på er Saints Row 2. Fatter ikke hvordan jeg kunne glemme det :whistle:

 

game.co.uk har Saints Row 2 til £17.98. Frakt er £2.95 til Norge.

 

Denne tråden er KUN til innlegg som har med billige PS3 spill og gjøre (linker til tilbud eller forespørsler om tilbud). Er det så vanskelig å få inn?

 

* INGEN er interessert i om du har fått pakka di fra Play eller ikke

* Informasjon om toll og moms finner du andre steder

* Spill anbefalinger hører IKKE hjemme her

* etc. etc. etc. etc.

 

Jeg er dritlei av å rapportere innlegg som ikke hører hjemme, moderatorene er sikkert minst like lei av å fjerne disse innleggene, og det er håpløst for folk som vil abbonere på tråden for å få med seg nye tilbud når det raser inn meldinger som er off-topic hver eneste dag. Foreslår at vi lager en egen "Billige PS3 spill - diskusjon"'s tråd hvis det er behov for det.

 

EDIT: Tatt vekk fargene etter øsnke fra andre :)

Endret av TeaBone
Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal ta oss råd til innlegg som ikke inneholder konkrete tilbud. Det er en tråd om billige PS3-spill, og det må gå an å diskutere rundt temaet. Postgang er dog sjelden relevant og kan jabbes om i en annen tråd. At en butikk er treig med å sende ut spillene er en annen sak, men det var ikke tilfelle med alt Play-spammet, som må skrives på kontoen for juletreghet i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...