Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk Saints Row 2 idag som ble sendt fra Play.com 3/12. Så en ukes levering altså for de som lurer.

Thank you... Hvor bor du? Befinner meg i Trondheim, og masse greier ble sendt den 5, 6 og 7.

Så håper på å få SRII som ble sendt 5. i morgen, dvs. samme leveringstid som deg.

Skrevet
Tipper det kommer av at Norge ikke er med i EU.

Neh:

To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros.

Egentlig skal alle utenom UK gjøre det. Men £ VS €.. Det er utrolig mye dyrere med euro.

Skrevet

Greia er at i en kort periode var det umulig også for oss å bestille i annet enn euro. Jeg og mange andre sendte dem en mail og minnet om at Norge faktisk ikke er med i EU, og så forandret det seg. Jeg tipper de har vært litt kjappe i formuleringen, og at de egentlig mener at EU-folk må bestille i euro.

Skrevet

pundet er vistnok lavere enn noen gang nå. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter slik en stund fremover. Den vanlige kursen er ca 10,44 sist jeg sjekket, så det er ingen stor forskjell fra den opprinnelige kursen til det som tollerne opererer med.

Så lenge kursen ikke runder 11 går det greit. Om den runder elleve kan vi begynne og bli nervøse.

Skrevet
pundet er vistnok lavere enn noen gang nå. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter slik en stund fremover. Den vanlige kursen er ca 10,44 sist jeg sjekket, så det er ingen stor forskjell fra den opprinnelige kursen til det som tollerne opererer med.

Så lenge kursen ikke runder 11 går det greit. Om den runder elleve kan vi begynne og bli nervøse.

Er ikke mange månedene siden pundet var under 10kr.

Skrevet

NEIIIÅÅÅH jeg hater de harde økonomiske tidene!

GAHHH!

Vil ha mirror's edge!

Og jeg skjønner ikke hvorfor de enda ikke har satt ned prisen på WALL-e. *sjekker hver dag* :p

Skrevet
Innen jeg skal ha mirrors edge er den nok nede på 17.99, iallefall så lenge finanskrisen fortsetter. :D

Men finanskrisa svekker jo den norske krona i forhold til "større" valutaer, som pund og dollar. (Av mange grunner, men den mest logiske for almuen å forstå er at i kriser velger man det kjente, og dermed øker verdien på dollar, pund etc).

Så for alt du vet, så kan 17,99 være langt over 200kr, hvis "krisa" fortsetter. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...