Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Tente på et random båthus

Var med på en liten skogbrann, mot min vilje!

Heldigvis begynte det å regne :p

Innbrudd, folka lurte meg til å tro at bestefaren til en av dem bodde der, fant ut at det var en fyr som jobba som fenrik i militæret x) (Skikkelig macho altså ^^)

Snuset, røyket, drukket sprit, stjålet smått fra Rimi og Rema der jeg bor!

(Snus, Smirnoff, Red Bull..)

 

Nedsatt karakter for mobbing.. twice.. samme fyr..

 

Blir 14 i desember

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg var et meget meget utpreget englebarn. Det fæleste jeg gjorde, var nok å putte to drops i munnen for så å ta de ut, før jeg skulle gi dem til to venninner (som ikke hadde sett at jeg hadde hatt de i munnen). Husker jeg følte meg skikkelig rampete, og at det var veldig spennende.

 

Herregud. Haha

Lenke til kommentar

Nå må jeg tenke...

 

Vel, jeg var mer eller mindre et etisk og moralsk barn i gamle dager, ikke bannet jeg, jeg var religiøs, jeg fikk utrolig dårlig samvittighet den dagen jeg tok en mandel fra butikken, og... Ja.

 

En gang på barneskolen slo jeg ut brannalarmen. Da hadde jeg dårlig samvittighet da. :p

 

Jeg er ikke så mye mer ulovlig idag. Ikke fullt så perfekt og etisk, og absolutt ikke religiøs. Men jeg er fortsatt på rett kjør og gjør noen klokere valg. :wee:

Lenke til kommentar

gjort mange fæle ting, men ulovligheter?(jo.. kom på noen)

 

-Drikke på offentlig plass.

-Hærverk.(også kjent som fantestreker som gikk for langt)

-kjøpt snus/røyk med flaskt legg.

-stjal snop to ganger da jeg var bitteliten. jeg gråt begge gangene.

-banning i kirken. (for meg var/er det bare et hus)

-revet en bibel i filler.

 

og så tror jeg ikke det er så mye mer.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
-banning i kirken. (for meg var/er det bare et hus)

-revet en bibel i filler.

Ingen av delene er ulovlige... Har forøvrig gjort begge deler selv :p

Lenke til kommentar

Slenger meg på her. ;)

 

 

Har ikke gjort så mye ulovlig. Fildeling og slikt driver jo nesten alle med. :p

 

Men har jo forsåvidt nesten brent ned den eldste broren min sitt rom når han bodde hjemme i vårt forrige hus. :p

Kunne gått veldig galt.

Endret av simensk
Lenke til kommentar
Fortell! :D

 

Får vel det. :p

 

Da jeg var litt yngre enn 10 år gammel var jeg hjemme alene med mellomste broren min som var sikkert 16 år gammel på den tida. Han skulle passe meg fordi eldste broren min var borte, noe som moren og faren min var også. Han slappet av i første etasje mens jeg var oppe på rommet mitt og fikla med lego eller noe. :p Jeg så etterhvert noe rart fra barnehagen som er på andre siden av huset (av der jeg var). Jeg gikk til den eldste broren min sitt rom for å se hva det var, men da var det jeg så eller "så" borte. :p

Jeg var på vei ut av rommet hans, men så lå det en lighter på bordet i rommet. Dette hadde jeg ikke sett før eller lagt merke til, så dette måtte jeg så klart prøve ut.

Jeg tente på den og ble helt gira, for dette var jo så kult. Jeg fortsatte og fortsatte. Halvt minutt senere ble det litt kjedelig å tenne lighteren og slukke den for så å tenne den på igjen.

Jeg så noe papir på bordet der også. Jeg visste hvordan papir var med ild, og en brennende peis eller et bål var kult å se på. Var nærmest fascinert av ild på den tida.

Jeg tente på papiret og tenkte ikke over at den ville brenne opp (var jo selve geniet på den alderen). Så jeg fikk panikk og kasta fra meg papiret. Papiret måtte så klart havne rett under der gardinene hengte ovenfor bordet. Flammen fra papiret spredde seg til gardinene og det brant langs opp etter veggen. Vi hadde ikke brannalarm på det rommet så ingen merket noe utenom meg, så hele veggen rundt vinduet brant.

Jeg skjønte at noe var galt, så jeg ropte på broren min som var hjemme.

 

 

Endte med at broren min redda kvelden med et brannslukningsapparat.

Fikk en god og svart vegg, og vel så det til å pusse opp. :p

Endret av simensk
Lenke til kommentar
Tente på et random båthus

Var med på en liten skogbrann, mot min vilje!

Heldigvis begynte det å regne :p

Innbrudd, folka lurte meg til å tro at bestefaren til en av dem bodde der, fant ut at det var en fyr som jobba som fenrik i militæret x) (Skikkelig macho altså ^^)

Snuset, røyket, drukket sprit, stjålet smått fra Rimi og Rema der jeg bor!

(Snus, Smirnoff, Red Bull..)

 

Nedsatt karakter for mobbing.. twice.. samme fyr..

 

Blir 14 i desember

 

Fy søren du er rå, da. :nei:

Lenke til kommentar

Pælma en snøball i nakken på en lærer :devil:

 

Hun begynte nesten å grine da, og hun hadde en bløt flekk på ryggen.

 

Jeg og tre andre folk organiserte for å få læreren til å grine (den samme):rofl: . Fikk det til.(muhahaha). pluss at vi fikk en annen lærer til å få noen psykiske problemer.

Endret av Potetgull96
Lenke til kommentar
Jeg og tre andre folk organiserte for å få læreren til å grine (den samme):rofl: . Fikk det til.(muhahaha). pluss at vi fikk en annen lærer til å få noen psykiske problemer.

 

Bare jeg som ikke synes det er morsomt når det går utover andres psykiske eller fysiske form? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fortell! :D

 

Får vel det. :p

 

Da jeg var litt yngre enn 10 år gammel var jeg hjemme alene med mellomste broren min som var sikkert 16 år gammel på den tida. Han skulle passe meg fordi eldste broren min var borte, noe som moren og faren min var også. Han slappet av i første etasje mens jeg var oppe på rommet mitt og fikla med lego eller noe. :p Jeg så etterhvert noe rart fra barnehagen som er på andre siden av huset (av der jeg var). Jeg gikk til den eldste broren min sitt rom for å se hva det var, men da var det jeg så eller "så" borte. :p

Jeg var på vei ut av rommet hans, men så lå det en lighter på bordet i rommet. Dette hadde jeg ikke sett før eller lagt merke til, så dette måtte jeg så klart prøve ut.

Jeg tente på den og ble helt gira, for dette var jo så kult. Jeg fortsatte og fortsatte. Halvt minutt senere ble det litt kjedelig å tenne lighteren og slukke den for så å tenne den på igjen.

Jeg så noe papir på bordet der også. Jeg visste hvordan papir var med ild, og en brennende peis eller et bål var kult å se på. Var nærmest fascinert av ild på den tida.

Jeg tente på papiret og tenkte ikke over at den ville brenne opp (var jo selve geniet på den alderen). Så jeg fikk panikk og kasta fra meg papiret. Papiret måtte så klart havne rett under der gardinene hengte ovenfor bordet. Flammen fra papiret spredde seg til gardinene og det brant langs opp etter veggen. Vi hadde ikke brannalarm på det rommet så ingen merket noe utenom meg, så hele veggen rundt vinduet brant.

Jeg skjønte at noe var galt, så jeg ropte på broren min som var hjemme.

 

 

Endte med at broren min redda kvelden med et brannslukningsapparat.

Fikk en god og svart vegg, og vel så det til å pusse opp. :p

 

Haha, faen..Morsomste historien på forumet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...