Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-87354

Nja... Var vel helst små ting. Stjal snop på butikk, røyka (prøvde hasj 3 ggr), sneik meg ut om natta, drakk (en gang i kirka på sånn konfirmasjons-dritt), kasta snøball på bil i fart på glatto, hang med "the wrong crowd", sotte på i bil uten skilter med ein som var under 18 (han blei busta og politiet snakka med han to dager etterpå) og ikkje hadde lappen, kjørt bil før eg var 16, kjørt bil i over 100km/t, o.l. Funnet på mye tull opp gjennom åra før eg blei 18, har glemt mye av det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

jeg har en bruker på forumet, men jeg vil heller svare anynomut.

 

Vel vel, la meg se. Jeg er 14 nå, jeg har alltid hatt et talent for pc, og fra jeg var 12 år begynte jeg å prøve meg i programmering (vb6 basic stuff) - Sommeren ifjor, laget jeg noe som var kalt "Paypal Money hacker", et program som sente passordet som oferet tastet inn email og password field. Dette programmet var egentlig bare laget for spøk og skulle testes ute på en eldre venn av meg, og han ble lurt. Så jeg fikk passordet og email'n tilsent til e-posten min. Så en annen venn tenkte å lage en video og lure folk med dette programmet, jeg var da med. Vi la ut videoen på youtube og de første 2 ukene hadde videon allerede 10,000 views :) - så vi sat igjen med plenty med accounter. Tror det var noe med 100-200 accounter. Så vi begynte å leke bad boys, skaffet oss proxy (fake ip) og begynte å gå gjennom hver account og se om de hadde penger. Vi sat igjen med over $5000 til sammen, og kjøpe masse e-stuff på nettet. Som game accounts, membership osv også solgte vi det i virkeligheten.

 

Etter noen par uker med hacking så fikk jeg ganske dårlig samvitighet, så vi sluttet av alt.

 

Anyone beat that huh?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Meg igjen, vel. Noen flere ting jeg husker.

 

Sommeren når jeg var 11 år, var skolen vår under oppusing. Så jeg og noen venner "brøt oss inn", døra var open :p

 

Så vi fant en hammer og begynte å knuse ruter, vi knuste 6 ruter til sammen, også han dere enne vennen min pisset i bygget. Vi ble tatt til slutt og det koste oss dyrt, over 19000 kr i erstating, men vi splittet det på 3.

 

Og på tanke på at jeg har røykt, og tent på hagen/"skogen" vår. Vi bodde da opp på et fjell, og vi hadde en stor mark, eller hva skal jeg si. Så jeg skulle leke litt tøff foran noen venner, og tok lighteren og tente på et lite strå. Wroff sa det, og plutselig var alt på fyr. Brannbil og politiet kom kort tid etterpå, men det gikk heldigvis fint. Ingen fant ut hvem som tente på, men alle trodde det var en muslim litt lengre nede i gata :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

jeg husket noe mer.

 

Jeg og 2 venner hadde hevtig fritids en dag, jeg var da på overnattings besøk. Så han dere enne vennen hadde 2 happy spring (eller hva det kalles , fyrverkeri). Så vi gikk ut, og sprengte naboen sin postkasse. Naboen gikk ut, men oppdaget oss heldigvis ikke. Så vi tok turen videre. Det var da ca kl 8 om kvelden det var lyst ute. Det var et "spøkelse" hus litt der han bodde , så vi tok turen bort ditt. Jeg var da litt skeptisk på å bli med inn. Men ble med inn til slutt. Så han dere enne vennen fikk crazy tanker og laget en stor brann i stuen i huset (huset var forlatt og ødelagt). Naboen kom ned til huset fordi han så at det røyket av huset. Vi hørte at noen kom inn i huset og da fikk vi panikk og begynte å slukke bålet med et teppe vi fant i huset. Når naboen kom inn sa han "Hva faen er det dere gjør?", og vi svarte "Vet ikke". Så ble det litt snakking og kjefting osv, og litt slutt spurte han "Er det derre helvetes under som har sprent postkassen vår?" (noe i den duren). Og vi sa nei. Seinere gikk vi rundt og lekte ring på spring og masse annet tull. Klokken var da ca 11 når vi kom hjem. Og om morgen ble vi vekket av kameraen sin mor, og der stod naboen i døråpningen. Og han sa vi hadde sprengt postkassen, det ble mye nekting først men vi måtte innrømme det til slutt. Fikk husarrest i 2 uker :/

Lenke til kommentar
Gjest prostata

Forfalskning av bankkort og pass og røyke hasj må vel være det verste.

 

Eller, det jeg har gjort i trafikken er egentlig mye verre, det kunne gått ille ut for andre, og det er ikke greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm

 

Når jeg var mindre gjorde jeg noe ganske smart ;P

 

Jeg laga en profil på habbo. .

Så fikk jeg en fyr til å bli min venn, ja vi var venner en stund innpå der.

Så laga jeg et sånt privat hotell.

Deretter fikk jeg han til å joine. Så sjekket jeg passordet hans.

Testet det på det orginale habbo, og det fungerte.

Så overøfrte jeg alle tingene hans til meg.

Men han fant det ut og sladra til faren. Så sa han at faren var politi å sånn

Selvsagt trodde jeg ikke på det, og trodde jeg hadde et ess i ermet.

Litt senere ringte telefonen (hustelefonen)

Så kom en sint pappa ned med en telefon med en sint mann i andre enden.

Det endte med at jeg måtte gi alt tilbake, å foreldrene min var kjempe sur på meg :(

Det er det jeg angrer mest på :(

Men jeg kan ikke motsi at det var litt smart :p

Lenke til kommentar

Gjorde ikke så forbannet mye rart, men er 16, og hvem vet, kanskje jeg blir en jævelunge seinere... :ph34r:

 

Har i allefall en (liten) liste :w00t:

 

- Røyke

- Drikke

- Offentlig urinering (dette har vel alle gjort?)

- Vært pirat for ca 100 000 KR, and still goin' strong

- Tok en overdose av smertestillende og allergipiller, resultater var at jeg rett og slett ble utrolig sløv, og ble bustet av pappa på jobb :no:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1_*

Er 15 og har vel ikke gjort så veeeldig mye rart, men her er noe av det jeg kommer på...

 

-Jeg og en kompis laget noen "bomber" av stein og gress og kastet det i trynet på de voksne i barnehagen

 

-Lasta ned fullt av ting fra nettet

 

-stjelt en del skoleutstyr

 

-laget en del homemade fireworks av hylere som jeg samlet kruttet i en penn. Smalt som f***

 

-Mobbet en fyr og kalt han skjelsord(sammen med 5 andre kompiser). Endte med møte på skolen som var barneskolen. Vi nektet og bare fortsatte. Helt tragisk å tenke på i dag.

 

-Ring og stikk. Ringte på hjemme hoss folk på nattetid. En gammel dame ble illsint engang. Ble busta

 

-Lurt kantina for div matvarer

 

-Stjelt skolemelk

 

-Knust ei rute med en fotball

 

-kastet snøball på en bil og stukket. (i fart). Søsteren min og søskenbarnet mitt fikk skylda. Han som var offeret klikka helt!

 

Dette var noe av det"ulovlige" jeg har gjort så langt i mitt liv. Har verken drukket, røyka eller noe sålangt :p

Lenke til kommentar

vi brøt oss inn i en garasje også ved å halvveis demontere den boksen der du slår inn koden og prøve å alle ledningene mot hverandre, verste var at det funka, vi gjorde ikke noe inni der da, var bare gøy å åpne den. crosser på vei har jeg sagt (ble busta), stjal sig av faren til en kompis og røyka på brygga, koblet blåserør på en pumpe til å pumpe opp gummibåter og fylte røret med erter, sikta på forbipasserende bil og hoppa på pumpa. (ikke spes lurt).

Lenke til kommentar
Gjest svindler

svindla chlas olson , elkjøp , biltema , toysre us , og div. leke butikker. for endeeeel tusinger.

er ikke stolt av dette nå, pengene ble sløst bort rimeli fort da mor og far ikke viste om dette....

 

 

se for deg att du får 1500+++ kontant i uka når du er 13 år :p ganske digg....

 

tente mer enn det jeg har jort 3 år i jobb'(gartneri ..) ..... ( ganske mye )....

 

 

laga avanserte bomber med radiostyrte tenner ..... vill ikke si hva jeg har fyrt opp....

 

laga en UAV og fløy over sola flyplass...

 

knaska en kinder maxi ... :p:=) som 4 årng ....

 

kasta ting på biler.

 

organisert nedbryting av skolen ( jag var/er alltid i spissen når det gjelder klage osv til lærere.)

jeg ble tatt for juks på krl prøve, hun hadde ferskadet geniale systemet til meg og enn kompis ... je

g snakket meg vekk noe som resulterte i att jeg stod og kjefta på læreren for slike beskyldninger og trua

med å andmelde dette osv .... hahaha

 

slutta me d i dette halvåret og jekk opp i snitt fra 4,8 - 5,3 :)

 

laga flamme kaster .. .

 

som elleve åring blei meg å någen andre polti annmeldt for å bankt opp en me iche hade bankt opp ...

 

skøde fogla, lyktestolpe. osv.... :p

 

hacka plagiatkontroll slik att jeg ikke ble tatt for d :D

 

men jeg må si att jeg er ikke stolt av alt det jeg har jort men jeg hadde bare trang til å brukehjernen å utvikle metoder for å ødelegge :p men har skjerpa meg kraftig nå ........

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...