Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis gikk inn i huset til en annen kompis når han ikke var hjemme. De var ikke hjemme, men merkelig nok var døra ulåst, så vi gikk inn. Vi gikk opp i andre etasje, inn på rommet hans og stjal noen caps. Sånne små runde brikker som var hipt før. :p

Kan ikke si at vi var så gamle guttungene der nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og en kompis gikk inn i huset til en annen kompis når han ikke var hjemme. De var ikke hjemme, men merkelig nok var døra ulåst, så vi gikk inn. Vi gikk opp i andre etasje, inn på rommet hans og stjal noen caps. Sånne små runde brikker som var hipt før. :p

Kan ikke si at vi var så gamle guttungene der nei.

 

Klapp klapp, gode venner får en si O.o

Lenke til kommentar

Stjal røyk,godteri etc fra den lokale nærbutikken, som i den tid hadde en 80 år gammel bestyrer som styrte butikken alene. Da var jeg 13 -14 år.

 

Kjørte min blodtrimma moped på vei uten skilter og med bare bakrems som 14 åring, JA IDIOTI jeg veit.

 

Drakk rett foran trynet på en politibetjent som 16 åring, etter jeg fikk en advarsel. Fikk heldigvis ingen anmeldelse..

Lenke til kommentar

-Pissa i offentlig sted

-Kjøpt softgun på nettet (er 14 :p)

-Buff'a noe sjokkis på coop til en 50-100 kr verdi XD

-Kjøpt zippobensin (dog dama lot meg kjøpe, det var først etterpå vi fant ut at det var 18 på det)

-En gang drakk jeg brus uten at det var lørdag :rofl:

 

 

LOL...ganske lite egentlig, vet det er noen flere ting, men ikke sånn "ungdommskriminell" greie

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare pinglegreier det folk har gjort her. Verste og mest ulovelige jeg har gjort som barn? Slo ned en kamerat som 7 åring, midt i friminutt. Tre slag rett i tinningen. Heldigvis tok han ikke skade av det (utenom at han falt og lå stille på bakken en stund, mens jeg vandra avgårde og glemte hele greia). Fikk meg en skikkelig neseblod som hevn senere, og vi skværa opp. Var visst aldri noen lærere involvert. Aner ikke hva jeg tenkte på den gangen. Eneste gangen i mitt liv at jeg har slått noen. Jeg var visst en skikkelig bølle på det året. At vi flytta neste sommer og jeg kom i et nytt miljø hjalp heldigvis. :p

Endret av WD
Lenke til kommentar
- sitti bakpå ei med scooter, uten hjelm

+1

 

-Fildeling

-Drikking

-Sloss

-Seksuell trakkasering

-Kjøre moped

-Kjøre bil

-Jobbe svart

 

er sikkert mye mer men.. 14 år :)

 

Skal nevnes at jeg sov hos en kamerat sammen med 5-6 fler, og jeg drakk MINST, 4-5 slurker, maks.

Endret av LaCrouX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...