Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tente på papir i rommet mitt en gang (var rundt 11 år, og var med en kompis som var to år eldre).. Endte med at papiret brant så fort at jeg måtte slippe det, det falt rett ned på gulvteppet. Jeg fikk panikk, ropte "brann!!!" og løp ut av rommet for å hente vann. Kom inn på rommet igjen med en kvartfullt glass med vann. Kompisen min hadde visst tråkka på papiret og slukka det, selv om han hadde på sokker.. Hva som hadde skjedd hvis han ikke hadde gjort det, aner jeg ikke :p

Lenke til kommentar

Skal vi se, er ganske mye å nevne. Har alltid vært litt idiot, selv om jeg er redd for alt og alle.

 

Barneskolen

Gikk det vel litt i plaging av folk, tenkte aldri over det der og da. Angrer ganske mye nå.

Stjal litt småting fra butikker en eller to ganger, snop og liknende.

Tok penger ut av lommeboken til mine foreldre for å kjøpe pogs.

Kastet snøballer på biler, endte med at en venn puttet en stein i en snøball og traff en bil i frontruten. Sjåfør bråbremste og løp etter, alle måtte hos rektor. Alle nektet og ble sluppet fri :roll:

 

Ungdomsskolen

Her gikk det vel litt verre for seg.

Også her plaget meg og venner noen folk, på kanten til mobbing.

Stjal av og til fra butikker.

Stjal MASSE utstyr fra skolen, bøker, penner, viskelær, linjaler, gradskiver, permer, brus. Herpa også en brusautomat når jeg forsøkte å jamme den for å bare kunne plukke ut brus.

Snuste, drakk og røykte (bare eksperimentielt)

Slåss med en fyr på skolen.

Kastet snøballer på biler og hus, sprengte postkasser og ringte på til folk midt på natten.

Hacket meg inn på en venn sin msn og utga meg for å være han, snakket dritt til folk. Faren truet med å anmelde det og var steik forbanna. Er god venn med faren i dag.

 

Videregående

Stjelt fra butikker.

Drevet med bedrageri, trenger ikke gå lengre inn på det. Kort sagt så fikk jeg kjempeprofitt fra jobben. Profitt som jeg ikke burde hatt.

Offentlig drikking. Offentlig urinering. Hærverk.

Bråkende oppførsel på sene netter.

 

Når jeg ser på listen over alt jeg gjorde er jeg faktisk helt sjokkert. Helt sykt at jeg gjorde alt det jeg hater dagens fjortiser for, det som jeg mener er pøbler. Men har aldri blitt tatt for noe. Selv om listen er lang, vil jeg si det er slikt barn gjør og jeg er overhodet ingen person som lager bråk eller problemer med NOEN som helst. Driver med både sport, går fortsatt på skole og jobber.

Lenke til kommentar

er 21 nå så er noen år siden. men hadde jeg kjent meg selv når jeg var yngre hadde jeg grisebanket meg selv. jeg sloss ganske ofte når jeg var yngre men så vidt jeg husker starta jeg det så og si aldri. etter jeg ble 17 tror jeg ikke jeg har sloss en eneste gang

 

Barne skolen:

stjal noen hockeykort fra en kiosk

ramponerte et uthus

sprengte en del postkasser

mobba en del

 

Ungdomskolen

sloss litt

Alt av alkohol

røyka hasj

lekte med rifle jeg og en kamerat fant, holdt på å skyte han. endte med at vi ringte politi så de henta geværet

skjøte på det meste med luft gevær

drukke offentlig og tatt for det.

sloss offentlig og tatt for det

sendt opp fryverkeri inne i et hus

sloss på skolen.

kjøp og salg avhjembrent

 

VGS

Sloss med en stor drittsekk på skolen, endte med at jeg slo hull i hodet på han. fikk 0 straff siden han starta slosskampen og over over 30stk som så det og kunne bevise han at han angrep meg først.

 

 

Ting som og kaste snøballer og sånn gidder jeg ikke nevne pga det rett og slett ikke er ulovlig?

eple slang er ikke akuratt så veldig alvorlig det heler.

Endret av wailer
Lenke til kommentar
Jeg tente på papir i rommet mitt en gang (var rundt 11 år, og var med en kompis som var to år eldre).. Endte med at papiret brant så fort at jeg måtte slippe det, det falt rett ned på gulvteppet. Jeg fikk panikk, ropte "brann!!!" og løp ut av rommet for å hente vann. Kom inn på rommet igjen med en kvartfullt glass med vann. Kompisen min hadde visst tråkka på papiret og slukka det, selv om han hadde på sokker.. Hva som hadde skjedd hvis han ikke hadde gjort det, aner jeg ikke :p

 

Skremmende lik min hendelse må jeg si. :p

Endret av simensk
Lenke til kommentar
-banning i kirken. (for meg var/er det bare et hus)

-revet en bibel i filler.

Ingen av delene er ulovlige... Har forøvrig gjort begge deler selv :p

det skal sies at foreldrene mine fikk brev fra lærerinne der hun anbefalte at jeg gikk til psykolog :p

 

bedehuskristen til hundretusen. vi har ekspertise i familien og dette ble nevnt i returbrevet. hun sa ikke noe på det svaret hun fikk, nei.

Lenke til kommentar
Jeg vedder på han overdriver, han er født i 96 (ifølge nick) og har ikke begynt på ungdomskolen enda; jeg tviler sterkt på at han har gitt en lærer psykiske problemer.

 

Var ikke bare min klasse

min klasse har fårr opp til flere lærer utbrent.. noe som resulterte i at de måtte "ta en liten ferie". så.. hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
-banning i kirken. (for meg var/er det bare et hus)

-revet en bibel i filler.

 

Glemt å skylle den i dass (A) ?

neida :p

 

gjorde faktisk det også :!:

 

da jeg begynte å tenke på konsekvensene måtte jeg skule bevisene. det er jo sånn de gjør det i filmer, men da tetter ikke dassen seg :hrm:

Lenke til kommentar

-Ble anmeldt for seksuell trakassering og blotting da jeg var russ for en del år sia! :p

 

-Fant en bug i en brusautomat så jeg fikk pengene tilbake da jeg putta dem på. Mye brus på meg den dagen.

 

-Velta et piano på en kar. Ble utvist fra første barneskolen min :\

 

-Truet en kar med en kjetting - var litt full - fikk nummeret hans og unskyldte meg dagen etterpå

 

-Stjal Mammaen til en kompis sin bil og kjørte til en bensinstasjon for å kjøpe godteri, for så å spille silent hill som hadde 18års grense :p (uuh, tøffeen)

 

-Solgte gress jeg plukket på plenen utafor på en fest som marijuana. Tjente 100 spenn. Han jeg solgte det til ble drithøy. Hadde aldri prøvd det før. Haha

 

 

Alt dette før fylte 18. Hjælpes. Og kanskje noen ting som ikke burde nevnes på forumet :p

Lenke til kommentar
kjøre helcrosser på vei og bli stoppa er vel det verste :p

 

Rett før jeg gjør noe av det samme :p Hva ble straffen?

 

var 13 år og det var på et mindre tettsted der onkelen min bor, forklarte at jeg var på vei til crossbanen og ikke orka å dytte sykkelen mer, viste seg at lensmannen kjente onkelen min og ba meg hilse samt dytte sykkelen resten av veien. :p venta ca 5 min før jeg fyra den opp igjen. Straffen skal vel være utsettelse på lappen og bot, men fikk ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...