Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg så litt av en sånn hammerfilm for noen år siden. Three guys one hammer eller noe slikt.

 

Skulle likt å sett noen som var passelig påseilet stå på telemark. Sikkert like vakkert syn som når jeg danset sving for første gang sist jul med ei hel flaske rom innabords.

 

Jeg har aldri døgnet før en arbeidsdag

Lenke til kommentar

Tror jeg så litt av en sånn hammerfilm for noen år siden. Three guys one hammer eller noe slikt.

 

Skulle likt å sett noen som var passelig påseilet stå på telemark. Sikkert like vakkert syn som når jeg danset sving for første gang sist jul med ei hel flaske rom innabords.

 

Jeg har aldri døgnet før en arbeidsdag

Det er mer fightfilm vel, med skadelige, til dels fatale følger.

 

Litt blanding av Jackass og MMA.

 

Når jeg sier snuff så mener jeg typ indianerfjortiser som blir solgt som brud eller adoptert av hvite jævler som etterpå torturerer, voldtar og lemlester barn, og sender bilder til mor og far.

 

Jeg hater sånn oppførsel, og hater også de bekjente som skrøt av å ha sett sånt..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg har døgnet tre uker og kom samme antall uker for sent på jobb.

 

Festet og glemte at sommerferien var slutt.

 

Jeg har aldri krasjet en bil selv, men har vært med i mange bilulykker som passasjerog pansermat/roadkill dyr.

 

Det har jeg. Sertifikatet mitt hadde ikke rukket å bli eldre enn seks uker da jeg rygget i en annen bil. Heldigvis traff jeg kroken på bilen så vi slapp å erstatte noe. Etter det har jeg ikke gjort noe annet enn å gli ut i ei grøft på blankis i unnabakke. Var ikke værre enn at et dekk stod fast i snøen. Veldig lav fart.

 

Jeg har aldri røyket tjall, sett på The Wizard of Oz og hørt på Pink Floyd samtidig :p (dette er noe jeg har lyst å prøve)

 

 

 

Tror jeg så litt av en sånn hammerfilm for noen år siden. Three guys one hammer eller noe slikt.

 

Skulle likt å sett noen som var passelig påseilet stå på telemark. Sikkert like vakkert syn som når jeg danset sving for første gang sist jul med ei hel flaske rom innabords.

 

Jeg har aldri døgnet før en arbeidsdag

 

Det er mer fightfilm vel, med skadelige, til dels fatale følger.

 

Litt blanding av Jackass og MMA.

 

Når jeg sier snuff så mener jeg typ indianerfjortiser som blir solgt som brud eller adoptert av hvite jævler som etterpå torturerer, voldtar og lemlester barn, og sender bilder til mor og far.

 

Jeg hater sånn oppførsel, og hater også de bekjente som skrøt av å ha sett sånt..

 

 

Three guys one hammer mener jeg er flere videoer to seriemordere fra russland laget for omkring 10 år siden. De filmet at de tok livet av folk med blant annet en hammer

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Det har jeg. Sertifikatet mitt hadde ikke rukket å bli eldre enn seks uker da jeg rygget i en annen bil. Heldigvis traff jeg kroken på bilen så vi slapp å erstatte noe. Etter det har jeg ikke gjort noe annet enn å gli ut i ei grøft på blankis i unnabakke. Var ikke værre enn at et dekk stod fast i snøen. Veldig lav fart.

 

Jeg har aldri røyket tjall, sett på The Wizard of Oz og hørt på Pink Floyd samtidig :p (dette er noe jeg har lyst å prøve)

Ikke jeg heller.

 

Har aldri i verden blidt så sint på stasjonære pc'en at jeg smadrer knyttneven min igjenom skjermen.

Lenke til kommentar

Gestapotilstander i tråden her. Ta deg en bolle Frode

 

Jeg har testet sånne google cardboard en gang, og kjørt en slags karusell med oculus hvor vi satt i et sete som  bevegde seg i takt med videoen

 

Jeg har aldri kjøpt tobakk til meg selv

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Jeg har det

 

 

jeg har aldri spist biller. 

Pipebrann vet ikke..

 

Jeg har aldri prøvd VR, synes det er litt lame/teit whatever.

Du kommer til å like det er en wow  følelse har psvr fra før å nå oculus rift fikk allt for 4300.kr ps ikke psvr da, download nå oculus software 1.7 gb, tenk deg du sitter å kjører bilen din i virkeligheten sånn er det oxo i et bilspill, ps test det først før du sier eller skriver noe du angrer ikke plz prøve det la meg høre :fun:  :fun:  :fun:             

Lenke til kommentar

Jeg har det

 

 

jeg har aldri spist biller. 

Pipebrann vet ikke..

 

Jeg har aldri prøvd VR, synes det er litt lame/teit whatever.

Du kommer til å like det er en wow  følelse har psvr fra før å nå oculus rift fikk allt for 4300.kr ps ikke psvr da, download nå oculus software 1.7 gb, tenk deg du sitter å kjører bilen din i virkeligheten sånn er det oxo i et bilspill, ps test det først før du sier eller skriver noe du angrer ikke plz prøve det la meg høre :fun:  :fun:  :fun:             

 

 

Jeg har heller aldri spist insekter, jeg har litt araknofobia også, liker ikke insekter og edderkopper generelt sett.

 

Men slanger er jeg ikke redd for, jeg har aldri blitt bitt av huggorm forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...