Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken


JFM

Anbefalte innlegg

Det har jeg, gjorde det i år. Har en tante som bor i sverige. :wee:

 

Har aldri sett en stor serie maraton på Tv ferdig.

 

Det synes jeg er et tap i livet i vår tid.. Altså du går glipp av noe. Jeg har sett alle.

 

Jeg tror ikke jeg har vært helt på toppen på Galdhøpiggen, vært på en gård ved fjellet tror jeg.. Eller en sånn vandrerstue.

Er du sikker på om du har sett alt!! :hmm:
Fulgt den serien som en unge som venter på nissen..

 

Ja sett alt fra første episode, og alle episodene har vært rå...

 

Så lenge som serien har vart så dabber den ikke av som typiske andre serieforfattere... Det er isteden NÅ serien virkelig begynner.

 

Det merkes at det er en god forfatter bak, og det at figurene har så mange lyse og mørke sider gjør alt mye mer interessant..

 

Feks i første episodene der Jaime Kingslayer Lannister kaster ned Stark gutten fra tårnet.. Virker som en feig ond incestfyr som har sex med søsteren sin... Men han er så mye mer enn det.

 

Og han er absolutt ikke feig.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg har aldri tenkt på mat som en illusjon.

 

Har aldri klæd meg om til motsatt kjønn på en Allehelgensaften.

PS: Har heller ikke feiret Allehelgensaften.

 

 

 

Det har jeg, gjorde det i år. Har en tante som bor i sverige. :wee:

Har aldri sett en stor serie maraton på Tv ferdig.

Det synes jeg er et tap i livet i vår tid.. Altså du går glipp av noe. Jeg har sett alle.

Jeg tror ikke jeg har vært helt på toppen på Galdhøpiggen, vært på en gård ved fjellet tror jeg.. Eller en sånn vandrerstue.

Er du sikker på om du har sett alt!! :hmm:
Fulgt den serien som en unge som venter på nissen..

Ja sett alt fra første episode, og alle episodene har vært rå...

Så lenge som serien har vart så dabber den ikke av som typiske andre serieforfattere... Det er isteden NÅ serien virkelig begynner.

Det merkes at det er en god forfatter bak, og det at figurene har så mange lyse og mørke sider gjør alt mye mer interessant..

Feks i første episodene der Jaime Kingslayer Lannister kaster ned Stark gutten fra tårnet.. Virker som en feig ond incestfyr som har sex med søsteren sin... Men han er så mye mer enn det.

Og han er absolutt ikke feig.

 

Jeg trudde du snakket om generelt film/tv-serier. :huh: Du var ikke konkret på hva du siktet til.  :hmm: 

Lenke til kommentar

Nei jeg har aldri tenkt på mat som en illusjon.

 

Har aldri klæd meg om til motsatt kjønn på en Allehelgensaften.

PS: Har heller ikke feiret Allehelgensaften.

 

 

 

Det har jeg, gjorde det i år. Har en tante som bor i sverige. :wee:

 

Har aldri sett en stor serie maraton på Tv ferdig.

Det synes jeg er et tap i livet i vår tid.. Altså du går glipp av noe. Jeg har sett alle.

 

Jeg tror ikke jeg har vært helt på toppen på Galdhøpiggen, vært på en gård ved fjellet tror jeg.. Eller en sånn vandrerstue.

Er du sikker på om du har sett alt!! :hmm:
Fulgt den serien som en unge som venter på nissen..

 

Ja sett alt fra første episode, og alle episodene har vært rå...

 

Så lenge som serien har vart så dabber den ikke av som typiske andre serieforfattere... Det er isteden NÅ serien virkelig begynner.

 

Det merkes at det er en god forfatter bak, og det at figurene har så mange lyse og mørke sider gjør alt mye mer interessant..

 

Feks i første episodene der Jaime Kingslayer Lannister kaster ned Stark gutten fra tårnet.. Virker som en feig ond incestfyr som har sex med søsteren sin... Men han er så mye mer enn det.

 

Og han er absolutt ikke feig.

Jeg trudde du snakket om generelt film/tv-serier. :huh: Du var ikke konkret på hva du siktet til. :hmm:

Det er jo bare en serie over alle de andre...

 

Got

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.

 

Har aldri samlet russeknuter, var rødruss en dag fylla i russedåpen og en tur på byen med en dame under hver arm som støttet meg fordi det var stas med en russ..

 

Hangover de lux 17 mai og dama min slo opp fordi jeg var for fyllesyk for å se henne marsjere som drillpike.

 

Var en fin dame også.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...