Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren... 4 serien er virkelig en helt utrolig pen bil . Likte aldri helt design valgenne til BMW i genrasjonene deres rundt 2004 og utover , men her har de virkelig truffet bra !

Sånn går det når en nordmann får komme til med pennestrøkene sine :)

Skrevet (endret)

Du om det, minst 2 feil med den...

D og A.

Diesel er en smakssak, men dagens topputgaver av automatkasser finnes ingen annen grunn til å syte over enn bakstreverskhet. En god autokasse idag girer(eller som multitronic - bare gyver og gyver) fortere, bedre og smartere enn du klarer selv, og inkluderer gjerne mulighet for manuell overstyring og sport.

Så konsekvente automotstandere idag har imho enten aldri kjørt en virkelig god kasse, eller lever hardnakket i steinalderen ;)

Edit: Disclaimer - jeg har ikke kjørt nyere BMW-automat, så om kommentaren var myntet på at spesifikt BMWs kasser suger, så skal jeg ikke uttale meg.

Endret av toth
  • Liker 8
Skrevet

Haha, så søt! Lakken på panser og bakluke kunne de spart seg for, men jeg fikk virkelig lyst å legge denne til Audi-samlinga..! Må jeg seriøst tenke på - men da må jeg bygge dobbelgarasje, kan jo ikke la den stå utendørs.. :/

Skrevet

Samling? Hvilke Audi'er har du?

Det hadde vel blitt en samling først med denne ;)

Selv har jeg en 09 A4 avant og en 09 A6 sedan, men tar jeg med familien kan du legge på en 06 A8, en 00 A4 og en -11 A3 - vi er glade i Audi :p

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...