Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Olympus E-520 med 14-42mm og 35mm f/3,5 makro 3700 kr "Fikk i julegave 2014 neste ikke brukt" - ja særlig. :lol:

Solgte godt rundt juletider, det ja.

Julen 2008, that is...

• Liker 1
Skrevet

Her er en som annonserer et 32 MB minnekort som 32 GB og forlanger 1000 kr for det. Husker jeg hadde et helt likt kort til en Canon EOS 300D for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet

Her er en som annonserer et 32 MB minnekort som 32 GB og forlanger 1000 kr for det. Husker jeg hadde et helt likt kort til en Canon EOS 300D for lenge siden.

Han har siden endret til MB og satt ned prisen til 200. Fortsatt latterlig.

• Liker 1
Skrevet

Han skriver at det har vært brukt med Canon 7D. Lurer på hvor mange bilder han fikk inn på det? 3 stk CRW kanskje? Med en skrivehastighet på ca 1 bilde per femte minutt.

Skrevet

Han skriver at det har vært brukt med Canon 7D. Lurer på hvor mange bilder han fikk inn på det? 3 stk CRW kanskje? Med en skrivehastighet på ca 1 bilde per femte minutt.

Han fikk nok ikke plass til to råfiler... Varierer jo litt, men 3 tror jeg var litt vel optimistisk

Skrevet

Han fikk nok ikke plass til to råfiler... Varierer jo litt, men 3 tror jeg var litt vel optimistisk

Nja, får vel plass til knapt ett... Mine siste raw-filer varierer fra 20,5 MB til 32MB...

Skrevet

Jeg har et 16 MB SD-kort og jeg får ikke engang plass til ett RAW-bilde med D7000. Får vel legge det ut for 500 kroner. Burde jo ha litt samleverdi etter alle disse åra.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...