Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Taper kampen om damene mot min feite kompis


Gjest Guest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh.. Så fordi han er 150 kg kan han ikke få seg kvinnfolk?? Det er ikke størrelsen det kommer an på vet du ;)

 

Lukter jeg sjalusi?? :!:

 

Hey søta.. jeg er vel på omtrent 150kg.. når skal vi bli kjent? :thumbup:

 

Back to topic:

Trådstarter, kanskje bare spørre kompisen din om noen råd? En kommer langt med sjarm, selvtillit og kanskje om man viser at man er en smule velartikulert.

 

"K" :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe trening er noe absolutt alle burde drive med. Jeg har selv trent siden jeg var 15 år, er 29 år nå. Men du burde ikke trene bare med tanke på utseende. Da er du med en gang et offer for kroppsfikseringen som finnes i dagens samfunn. En fin kropp er bare en hyggelig bi-virkning av treningen. Treningen din burde heller gjøre godt for kroppen din og sunnheten din, samt selvtilliten.

Lenke til kommentar
noe av det latterligste jeg har opplevd sammen med han var her for ikke så altfor lenge siden på en klubb i byen hvor jeg, han og noen andre kompiser satt i en bås og drakk og skravlet og hadde det gøy, etterhvert ser vi en stor jentegjeng, 4-5 stk som sitter sammen på klubben de også. disse damene er syyyyyykt pene og deilige, og ikke sånna blondi bimboer, men virkelig nice damer som så ut som de også hadde litt mellom øra liksm.. plutselig går kompisen min bort til dem, han jeg har snakka om hele tiden altså.. så snakker han litt med ho ene, så ut som et slags sjekketriks eller noe, fordi han holdt henda hennes litt.. så gir han henne et snurr slik at hun reiser seg fra sofaen også setter han seg ned midt blandt alle disse sykt deilige damene mens venninnen deres blir stående oppreist.. og damene ser ut til å bli forbausende overrasket, vi kompisene også.. han snakker med dem alle sammen og de sitter og ler og koser seg, etterhvert får han med seg hu ene av dem, faktisk hu han starta og snakke med, egentlig den peneste av dem, også setter de seg litt for seg selv

 

Og her ligger selve kjernen til problemet ditt, du sitter som en tilbakeholden padde og forventer at damer skal komme bort til deg. Haha, det er dessverre ikke slik det fungerer. Sorry, men kompisen deres har mye å lære dere.

Lenke til kommentar
......

hva må jeg gjøre? har virkelig selvtillit osv så mye å si? har dere damene sånn sensor eller noe liksom så dere lett merker hvor god selvtillit mennene har ell no?

 

Ja, damene merker det instinktivt. Hvis du er litt oppmerksom kan nok du fint skille mellom gutter med høy og lav selvtillit du også. Og for å si det slik:

- Hvis du ikke engang er fornøyd med deg selv, hvordan skal dama kunne være fornøyd med deg?

 

EDIT: omformulering av siste setning

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
[attachment=211584]

 

Et bilde sier mer enn tusen ord. Pene jenter liker store menn =)

Det kan være søstra hans. Han kan være rik. Han kan være veldig flink til å sjekke damer. Bare fordi en dame er sammen med en fet mann, betyr ikke det at de foretrekker dem slik.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Skjønner god hva trådstarter sier.

Er ikke bare for oss gutta å sitte på et bor med en pils i hånda og se pen ut, ei heller å være desperat på dansegulvet, virker som man må ha replikkene, smilet alltid på lur, og være ganske så ubeskjeden. i i alle fall viss man er på byen vell og merke.

 

ha ha, helt ENIG, jenter generelt har det MYE lettere på byen når det gjelder sjekking!!:)

 

De kan bare sitte der å smile og se pene ut, mens vi gutta må "slite" og alltid si de rette linjene, eller så er det ingen vei tilbake!!

 

Jeg elsker jenter, men de kan være ganske "kompliserte", er jo vitenskapelig bevist at jenter bedømmer menn etter hvor de er i mensterasjons syklusen!! Når de er best fruktbare så vill de ha barske maskuline menn, mens eller så vill de ha en mer femenin, søt, "familie" menn :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...