Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefast har norsk X1 bekreftet 12/2...

 

Og da kan vi vel forhåpentlig vente oss en telefon med æ, ø og å som egne taster, uten å måtte ty til Fn-tast i tillegg eller lignende, selv om det her i en annen tråd er uttalt at den norske versjonen ikke skal ha det?! For hva kan ellers poenget med en norsk versjon være, hvis den ikke har de særnorske tastene og norske menyer?

 

Noen som nå vet noe sikkert om dette? (For et par måneder siden fikk jeg svar fra SE at det ville bli egne taster for de norske særbokstavene på den norske modellen, og det må da være mulig all den stund svenskene visstnok har det?)

Lenke til kommentar
Telefast har norsk X1 bekreftet 12/2...

 

Og da kan vi vel forhåpentlig vente oss en telefon med æ, ø og å som egne taster, uten å måtte ty til Fn-tast i tillegg eller lignende, selv om det her i en annen tråd er uttalt at den norske versjonen ikke skal ha det?! For hva kan ellers poenget med en norsk versjon være, hvis den ikke har de særnorske tastene og norske menyer?

 

Noen som nå vet noe sikkert om dette? (For et par måneder siden fikk jeg svar fra SE at det ville bli egne taster for de norske særbokstavene på den norske modellen, og det må da være mulig all den stund svenskene visstnok har det?)

 

Hva er poenget indeed. Ser du noen poster under denne diskusjonen der æøå kommer fram som noe stort problem?

Lenke til kommentar

Får ikke skrevet æøå gjennom citrix og rdp. Noen som har en løsning på dette? Annet enn å bruke sw-keyboard. SW-keyboard-ikonet/linja tar for mye skjermplass i citrix, og det finnes vel ikke i Remote Desktop Mobile.

 

Etter editering av sym-fila fungerer ikke æøå i diverse forms i Opera, f.eks google. Fungerer i IE.

 

Knut

 

Edit: sw-keyboard fungerer i rdp, men etter å ha trykket "full screen" så får jeg ikke tak i det lenger. Får vel laste ned et onscreen keyboard til PCen. Noen som har forslag til et slikt pgr, som fungerer remote og har ÆØÅ. Gratis...

Endret av enemigo
Lenke til kommentar

Noen av dere som bruker touch flo på xperia? jeg laster ned en CAB fil på 33mb, som touch flo 3d skal ligge i, men da fjerner jeg vell panels og innstaller touch flo 3d på nytt?

Jeg ville gjerne hatt touch flo som ett panel.. letet rundt på XDA men fant ikke noe der..

 

EDIT: jeg har en bærbar uten CD-rom, hvor får jeg lastet ned det som ligger på Xperia CDen jeg fikk med mobilen.. fant det ikke på sony ericsson sin side..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Fikk X1 tilbake i dag! :) Fikk ny enhet. Herlig sier jeg bare.

 

Nå ser jeg at Sony Ericsson har publisert en del spill under fun & downloads på siden sin, men jeg får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned. Har noen av dere prøvd med hell?

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Svar fra X1-kundeservice i dag:

 

Telenor tillater ikke kunder å laste ned spill fra fun & downloads, kun fra egen nettbutikk. De ba derfor om kontonummeret mitt sånn at de kunne tilbakeføre de beløpene jeg har blitt trekt for, da jeg ikke fikk feilmeldingen før etter at transaksjonen var gjennomført..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...