Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Er spesiellt interessert i hvordan de løser dette med kontakter, sms, mms osv...fordi Windows Mobile pr default er VELDIG tungvindt når det kommer til dette.

Hva mener du med dette? Mener ikke å være kverulant, men jeg er av motsatt oppfatning. Har aldri hatt en telefon som er bedre på disse punktene en min S730!

 

Men gosh..."second half this year" er lenge å vente på en telefon. Mye arti kan skje på telefonfronten før den tid. Apple kan for eksempel komme med en sjokkerende oppgradert variant av iphone...hvem vet.

 

Enig med deg der...Mye kan skje før denne blir lansert. Er second half for hele verden eller er det bare i Norge?

Hadde besøk av en representant fra Sony Ericsson i dag. Det ble da lagt frem en påstand om at Norge og Sverige vil være prioriterte land i forbindelse med lansering av denne! Får bare håpe det stemmer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er irrelevant hva slags 3dje-parts programvare som følger med.. Det er WM jo, alt kan lastes ned. :)

Der har vi en som har skjønt det. Er jo en hel skog med festlig og nyttig programvare der ute som man kan leke seg med på WM-telefoner.

 

Til de som lurte, WM 6.1 er ute, har blitt merkbart kjappere og har noen nye løsninger som blandt annet trådet sms(jeg liker det mens andre misliker det..). Versjonen som det ryktes at kommer i SE X1 er en enda nyere versjon av WM som er redesignet fra bunnen av for og støtte touch-basert navigasjon. Stemmer dette så blir SE X1 uhyre spennende for min del i hvert fall. Jeg er godt igang med pønsking på hvordan jeg kan lure sjefen til og gi meg en slik :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg syns det er irrelevant hva slags 3dje-parts programvare som følger med.. Det er WM jo, alt kan lastes ned. :)

Der har vi en som har skjønt det. Er jo en hel skog med festlig og nyttig programvare der ute som man kan leke seg med på WM-telefoner.

 

Til de som lurte, WM 6.1 er ute, har blitt merkbart kjappere og har noen nye løsninger som blandt annet trådet sms(jeg liker det mens andre misliker det..). Versjonen som det ryktes at kommer i SE X1 er en enda nyere versjon av WM som er redesignet fra bunnen av for og støtte touch-basert navigasjon. Stemmer dette så blir SE X1 uhyre spennende for min del i hvert fall. Jeg er godt igang med pønsking på hvordan jeg kan lure sjefen til og gi meg en slik :innocent:

 

Må si meg enig her... Så lenge Hardware er bra så kan vi klare å skaffe Software på egenhånd, hvertfall når det er Windows Mobile.

Lenke til kommentar

Det der beviser ingenting annet enn at PROTOTYPEN kjører WM6.1. Fullversjonen kjører en senere utgave av Windows Mobile. Features som kommer er bla ny og bedre multimediaspiller (som noen pratet om tidligere i tråden), bedre støtte for fingertouch, støtte for dedikert GPU. Det sies at det er den største oppgraderingen av utseende i senere tid for Windows Mobile så det er absolutt noe å se fram til.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Gleder meg virkelig til denne mobilen, men er bitte litt skeptisk til tastaturet. På en annen side så er jo ikke dette Nokia så regner med at det går bra. Skjermen er fortsatt Touch? og ikke multi touch? Det at den kun har 65k er litt nedrykk, men med tanke på den herlige oppløsningen så kan en ikke klage for mye. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...