Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser utrolig bra ut.. 528 mhz prosessor og sweet oppløsning på skjermen.. Vurderer sterk og kjøpe den når den kommer eller om jeg skal beholde e90 enda litt!

Men nå er det jo enda en god stund til den er og få tak i!

 

Har lyst på windowmobile!

 

Spørs om spesifikasjonene er like gode når den kommer ut da :p Håper November gjelder for Norge og ikke alle andre land, det er jo like så greit å importere denne :D

Lenke til kommentar
Om det stemmer det svenskene sier så blir det lokaliserte tastatur. Da er det ikke greit å handle i utlandet.

 

Det er nok det samme for meg om jeg ikke får med ÆØÅ. Hvis jeg får telefonen billigere og før alle andre så trur jeg det skal gå bra å handle i utlandet, så lenge man ikke importerer fra russland eller no:P

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg gledet meg kjememye til denne, og bestemte meg for at den skulle få ta over etter min gamle w810i. Og så har den ikke blits...

 

SKUFFELSE!

 

(Kall meg ignorant og si jeg har lite peiling, men _hvorfor_ er det så jævla vanskelig for SE å putte blits inn i de kule telefonene sine?! Nå går jeg jo til Nokia istedenfor...)

Lenke til kommentar
Jeg gledet meg kjememye til denne, og bestemte meg for at den skulle få ta over etter min gamle w810i. Og så har den ikke blits...

 

SKUFFELSE!

 

(Kall meg ignorant og si jeg har lite peiling, men _hvorfor_ er det så jævla vanskelig for SE å putte blits inn i de kule telefonene sine?! Nå går jeg jo til Nokia istedenfor...)

 

Og hvilken kul Nokiatelefon har blits?

Lenke til kommentar
Jeg gledet meg kjememye til denne, og bestemte meg for at den skulle få ta over etter min gamle w810i. Og så har den ikke blits...

 

SKUFFELSE!

 

(Kall meg ignorant og si jeg har lite peiling, men _hvorfor_ er det så jævla vanskelig for SE å putte blits inn i de kule telefonene sine?! Nå går jeg jo til Nokia istedenfor...)

 

Og hvilken kul Nokiatelefon har blits?

 

Nokia N82 :p

Lenke til kommentar
Jeg gledet meg kjememye til denne, og bestemte meg for at den skulle få ta over etter min gamle w810i. Og så har den ikke blits...

 

SKUFFELSE!

 

(Kall meg ignorant og si jeg har lite peiling, men _hvorfor_ er det så jævla vanskelig for SE å putte blits inn i de kule telefonene sine?! Nå går jeg jo til Nokia istedenfor...)

 

Og hvilken kul Nokiatelefon har blits?

 

Nokia N82 :p

 

Hvilken kul Nokiatelefon har blits? ;)

Lenke til kommentar
Jeg gledet meg kjememye til denne, og bestemte meg for at den skulle få ta over etter min gamle w810i. Og så har den ikke blits...

 

SKUFFELSE!

 

(Kall meg ignorant og si jeg har lite peiling, men _hvorfor_ er det så jævla vanskelig for SE å putte blits inn i de kule telefonene sine?! Nå går jeg jo til Nokia istedenfor...)

 

Og hvilken kul Nokiatelefon har blits?

 

Nokia N82 :p

 

Hvilken kul Nokiatelefon har blits? ;)

 

N96 da :p men samma det, X1 eier dem begge XD

Lenke til kommentar

Sitter og fundere på hvilken telefon jeg skal skaffe meg.. har hatt Nokia e90 og den er jo forsatt like bra.. men blir jo lei av telefoner..

 

Sett noe bilder av X1 og den ser jo artig ut! lurer bare litt på åssen skjermen er.. E90 sin indre skjerm er så widescreen.. skulle vært mer 4:3 format på en måte.. så lurte på om noen viste åssen denne skjermen er? Iphone har og mer 4:3 format på en måte! og når skjermen er så liten så er det bedre og se f.eks en film på eller noe slik!

Og.. noen som vet om X1 sin skjerm tåler en del.. slik som iphone!

Lenke til kommentar
Vil tro X1 tåler endel, det er jo en Sony Ericsson! Skjermen har oppløsning 800x480.

 

Ja oppløsningen er fantastisk.. og det at den har full tasteratur er bare herlig!

Det at det er en SE liker jeg, føler SE har bra på media ting(kamera, lyd, kanskje se film). men ikke helt fornøyd med "smartphone" opplegget de sitt.. så at denne har windows er perfekt..

Får forske litt på youtube..

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på det nye greia som er i denne telefonen.. for meg virker det som bare mange forskjellige profiler som man kan velge mellom.. med litt forandret interface eller skjermbilde!

Ikke helt sikker på om dette er noe som er kjekt og ha eller om det blir bare noe jalla!

Men er det slik at man kan bruke telefonen i WM delen.. også velger man en annen "profil" så kan man få SE sin meny og "OS" på en måte?

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke helt på det nye greia som er i denne telefonen.. for meg virker det som bare mange forskjellige profiler som man kan velge mellom.. med litt forandret interface eller skjermbilde!

Ikke helt sikker på om dette er noe som er kjekt og ha eller om det blir bare noe jalla!

Men er det slik at man kan bruke telefonen i WM delen.. også velger man en annen "profil" så kan man få SE sin meny og "OS" på en måte?

 

Man kan vel si at det er iPhone og Windows mobile i en og samme enhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...