Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, jeg ble helt satt ut av disse bildene:

 

96603144.jpg

 

96603145.jpg

 

 

Jeg har lest specsene, og sammenlignet tallene mellom X1 / iPhone (som jeg har nå) og K850 (ikke brukt på lenge, nylig solgt). Men på bildene er X1 sjokkerende liten! Jeg er imponert!

 

 

Dette er også skikkelig kult, med Touch Autofokus kan du med fingeren trykke hvor på bildet du vli at kameraet skal fokusere. Dette er første gangen jeg har sett noe slikt implementert i et kamera og tanken er genial! Legg også merke til at oppløsningen på skjermen er helt sinnyk:

 

96488050.jpg

 

 

 

Bilder tatt med X1s 3,2mpx kamera. Dog med prototype-software:

 

96192087.jpg

 

96192099.jpg

 

 

 

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk.

Videoen er bedre enn det her blir fremstilt, hadde du giddet å lese denne "testen", hadde du fått med deg det.

 

For å helle litt kald vann diverse steder mht Xperia X1, så sliter SE med WM, i den grad at SE dropper mye eyecandy (widgets bl.a)(men som vi igjen får se på UIQ 3.3) og i tillegg, er det fare for fremtidige WM SE modeller, 2 av 3 modeller - er nære ved å bli kansellert i den forbindelse.

Altså mye av det man hittil har sett av X1, kommer ikke til å nå brukerne.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk.

Videoen er bedre enn det her blir fremstilt, hadde du giddet å lese denne "testen", hadde du fått med deg det.

 

"takk", så det nå, forhåpentligvis kommer den til og greie konkurrere med dagens Nokia telefoner, men er dessverre bitte litt skeptisk. =)

Lenke til kommentar
Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk. Må si jeg er litt skeptisk til dette "review"et også, men hvis det er legit så fyy denne skal jeg ha!!

 

Dette var jo litt trist da, men er enig i at de burde droppe eyecandy hvis de ikke klarer å få det til å fungerere ordentlig. Så lenge de ikke tar bort hele panel systemet.

Lenke til kommentar

Hvorfor sliter SE med WM, andre produsenter har da klart å lage brukergrensesnitt over WM på lignende måte før... :dontgetit:

 

Men Xperia kommer vel med UIQ-modeller også litt senere ikke sant, burde vel ikke være noen problemer med dem da SE bør være ganske drevne på UIQ nå.

Vil UIQ-modellene være like gode på hardware? :hmm:

Lenke til kommentar
Absolutt tidligste dato er i september, men jeg tviler den er her før 1. oktober. :hrm:

 

Virker som det er en generell konsensus blandt brukerne på diverse telefonforum at august er måneden. Kildene er SE-medarbeidere og folk fra FCC(The Federal Communications Commission).

Det er lov å håpe! :)

Lenke til kommentar
FCC har vel heller lite de skulle ha sagt her i europa?

 

Sånn jeg har forstått det så må FCC godkjenne en mobil før den slippes i USA? Og nå var papirene ovesendt FCC for X1. De pratet på at det tok som regel 2-3 måneder fra mobiler ble godkjent der til de var på markedet. Europa og Asia er vistnok før USA på lanseringen.

Endret av dredg
Lenke til kommentar
Dette er trist, SE hadde jo garantert at den skulle komme i år ... :thumbdown:

Kan ikke være noe særlig bra for SE aksjene heller. :p

 

Jeg følger med på 3G iPhone, HTC diamond, Nokia Tube, Garmin Nuviphone, Samsung haptic og X1. Kommer X1 i august-oktober så kjøper jeg nok den. Kommer den først i 2009 så ender jeg nok på en annen telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...