Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kan ikke slå lyden på SLR Mclaren vi hadde her. Selv om det var en V8(?) Kompressor :p

 

Der typen jobber har de hatt både SLR og SLS, typen og alle de andre ansatte fikk kjøre SLS'en på flyplassen her.. greit misunnelig da ja :p

 

Vi hadde SLR her ifjor. SLS hadde vi "kickoff" på i sommer, da fikk vi kjøre den på motorveien her. Dog med en potensiel kunde i bilen. SLS er en rå bil, for all del. Men jeg har mere sansen for SLR.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er helt klart vår i byen nå. Fem MX-5, to MG TF, en SLK, en Z3 og en S2000, bare på vei til og fra skolen i dag. De siste dagene har roadsterene hoppet frem fra alle garasjer og carporter.

Du bor ikke i stavanger iallefall :!: :tease:

Lenke til kommentar

Nye Porsche Cayenne S. Finere enn den forrige hvertfall..

 

Forresten, er det noen som kan forklare ordentlig hva en "Bangle-butt" er? Forstår ikke hva som er greia med det, bare hørt at det er veldig.. ufint, for å si det mildt. :) Har lest wikipedia osv, ble ikke klokere.

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Kræsjet nesten i en Porsche Panamera i gårkveld...Han/hun backet unna. Lurt :)

Litt off-topic, men dette minner meg på en episode jeg observerte. Det var riktignok en båt, men scenariet kunne like så godt vært den samme som med bil, gitt at man faktisk kolliderte.

 

Noen guttunger hadde lånt pappa's skjærgårdsjeep og skulle kjøre inn til moloen i Kragerø. For å komme inn til moloen må man kjøre under en bro. De gutta tenkte ikke over at de hadde en høy lanterne som stakk opp av båten da de nærmet seg broen. Folk ropte "stopp!", men dette var de for kule til å la seg påvirke av. Det gikk som det gikk. Pappa's båt så ikke så stilig ut etter det ublide møte med broen. Mens guttene fortvilet rotet frem og tilbake i båten med mobilen ført opp til øret, stod en full mann i bar overkropp på sidelinjen og gapskratte mens han ropte "Dette blir dyrt, dette blir dyrt!".

 

Jeg kunne ikke annet enn å le, dessverre.

Endret av SLIguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...