Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ute og tuslet meg en tur forrige dagen, når en Jaguar XKR kjørte rolig gjennom en rundkjøring ved Tyholt. Når den kom seg ut av rundkjøringen dro den litt på, og den har seriøst den nydeligste motorlyden jeg noensinne har hørt. Grrr!

Skrevet (endret)

stod en porsche 911 carrera stående utenfor her i går, men pga fotoforbud blir det nok ingen bilder....

ellers står det oftest en porsche 944 i garasjen, kjip bil men det er da en porsche :p

så en slik for en stund liten siden:

up-1MRALG8OFTOK4N00.jpg

Endret av aklla
Skrevet

Så mer spesielle enn flotte biler... Men når jeg skulle hjem fra skolen, stod det parkert en lada Niva, og en Porche 944. Men, den som fikk meg til å dra mest på smilebåndet var Nivaen, er en viss sjarm over disse bilene ;)

Skrevet

Denne tråden minner meg litt om da jeg var liten og rusla rundt i byen for å se på biler for en mannsalder siden. Jeg og kameraten min kalte det for mustangjakt siden vi syntes Ford Mustang var det ultimate vi kunne vente å se her i småbyen. Det gikk lenge mellom hver gang vi så en. Men det tøffeste jeg kan huske at vi så her i byen var en Jaguar E-type med tre vinduspussere.

Nå om dagen er jeg ikke så opptatt av å se på biler. Men jeg drar på smilebåndet når jeg ser en senket råner lister seg over en fartsdump med den latterlige bilen sin. Hver sin lyst...

• 2 uker senere...
Skrevet

Oi, visste ikke at det var en sånn tråd her!

Jeg er heldig og kan nok stille med mye kult! naboen vår eier Ferdinand Motor i Bergen, og kommer stadig hjem med kule bier med prøveskilt på! Blant annet husker jeg det stod om en slik Porche 911 Turbo i BT for en stund siden, og samme dag kom naboen hjem med den, sykeste ^^

Ellers er Lambo'en de har kommet med 2 ganger temmelig kul, så den parkerer de så alle ser -.- Kanskje jeg kan ta bilder hver gang de kommer med noe kult noe ^_^

Skrevet

Så en Bentley på vei hjem fra skolen i dag, har sett den før, men aldri fått med meg hvilken modell.

Så den nokså kjapt, fikk heller ikke tatt bilde (mobil + masse snø + avstand er håpløst), men det så ut som en Continental Flying Spur i sort.

Pen bil!

Skrevet

så en hummer H2 limmo når jeg var ute på byen i oslo på fredag :p

prøvde å ta bilde, men dårlig kamera+mørkt+lettere beruset gjorde at det lignet med på abstrakt kunst.

uansett, denne:

6.jpg

Skrevet

har sett den ett par ganger før :p

kjørte mot oslo en gang, i køen i motgående så jeg vel 4 limusiner, inkl. hummer-limousinen.

var noe music-awards eller noe i oslo rett etterpå, regner med at det var derfor.

Skrevet

Spesielt Old Bond Street og Knightsbridge har høy tetthet av fancy kjøretøy. Så bl.a. en sort matt 599 GTB og en rosa(!) Gallardo Superleggera (i Sloane Street) sist jeg var i London.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...