Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to jeg har sett har vært stasjonsvogn. Passat regner jeg med. En svart og en grå/sølvgrå. Så helt vanlige ut, ikke sota ruter eller noe annet.

Var ganske sikker på at de måtte være sotet med tanke på å beskytte de som eventuelt får være med tilbake til statsjonen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle med sivilbil? Da ser det jo bare ut som en helt vanlig bil med passasjerer. :)

Tror fremdeles det er regler på det, sivilbilene kan jo bli brukt litt mer oppmerksomhets tiltrekkende oppdrag også..

Skrevet

Ikke vanvittig fett, men litt morsomt. Sto en Range Rover utenfor en Coop-butikk i byen, noen hadde tydeligvis vært bølle og fjerna n-en i "Range". Så på bakluka, rett over skiltet..: "RAGE ROVER"

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Haha, tok si tid før jeg og gjorde det!

Skrevet

Etter en stor sak i Trønder-Avisa om råning i Steinkjer (aldri vært så stor aktivitet i kommentarfeltet verken før eller etter, kan jeg garanterte) er det enkelte 240-er som putrer rundt i Innherreds-området med "Ja di må bærre klag... Æ råne læl!!" i bakruta.

Gjør dagen min hver gang! :new_woot:

Skrevet

Etter en stor sak i Trønder-Avisa om råning i Steinkjer (aldri vært så stor aktivitet i kommentarfeltet verken før eller etter, kan jeg garanterte) er det enkelte 240-er som putrer rundt i Innherreds-området med "Ja di må bærre klag... Æ råne læl!!" i bakruta.

Gjør dagen min hver gang! :new_woot:

En på Verdaln som har en golf med presis det samme i bakruta

Skrevet (endret)

Var på Bavaria Kr.sand i går, prøvekjørte en 2011 520d med sportsautomat.

Henter en tilsvarende bil i touring utgave til tirsdag! For en bil <3

Endret av Hyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...