Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodsenket matt sort BMW 320 med røde striper, detaljer, spoiler, kanter (you get it) i Tønsberg. Med sorte felger med rød kant. Det var faktsik beyond blodharry.

..og automatgir - det var liksom kremen på kaka.

Skrevet (endret)

Jeg kjørte bak en hvit BMW 2002 Turbo i Skien. I sin tid var dette en bil forbundet med råskap nesten uten like. For å sette det i perspektiv, så var dette BMW M3 på syttitallet.

Endret av SLIguy
Skrevet

Så en Q7 med 20-21" svarte felger og svart karbonpanser. To doble enderør og sotete vinduer. Gangstah

Thats WHACK!

Spotta både tesla roadster og lambo gallardo på vei fra drammen til hønefoss.

Rakk ikke å ta bilde da dessverre:(

Skrevet

Så en svart Ferrari 458 Italia i dag. Var ute å øvelseskjørte så jeg aner ikke hvor jeg var, men jeg skulle hvertfall fra Drammen til Oslo. Så den var på E18 et sted mellom Drammen og Oslo.

Den Ferrarien er så pen! Var gule kalipera på den

Skrevet (endret)

Hauk?

Det er mye mulig. De hadde en sådan bil lagt ut på finn.no for en liten stund tilbake, men jeg er ikke helt sikker på om de fikk solgt den. Bilen har vært mye av og på markedet i regi av Hauk.

Endret av SLIguy
Skrevet

ååhh lurer på om jeg har sett den. Farge?

Du vet om du har sett den! :p Er rød..

Haha, så den igjen på Mekjarvik igår ja. Skikkelig stilig når en senkes heeelt ned.

Så forøvrig 1M´n igjen idag og en mørkeblå DB9 med beige topp.

- Stavanger.

Skrevet (endret)

Det kom en slik bil kjørende forbi meg i Oslo i dag:

content_allsites_images_Aston+Martin+Cygnet_01_5315f355-c6d1-409b-81a1-0c9a232b89a6.jpg

Bilen heter visstnok Aston Martin Cygnet.

Sikker på at det ikke bare var en ombygd C1? :p

Endret av bIsk0p
Skrevet (endret)

Det var definitivt ingen Citroen, og heller ingen Mini. Hele fronten, med grill og luftinntak var identisk med bildet ovenfor. Dessuten prydet emblemet til Aston Martin foran på panseret.

Er ikke Cygnet en utleiebil som kun eiere av en Aston Martin får bruke mens deres bil er på verksted, eller noe i den duren?

Endret av SLIguy
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Det var definitivt ingen Citroen, og heller ingen Mini. Hele fronten, med grill og luftinntak var identisk med bildet ovenfor. Dessuten prydet emblemet til Aston Martin foran på panseret.

Er ikke Cygnet en utleiebil som kun eiere av en Aston Martin får bruke mens deres bil er på verksted, eller noe i den duren?

http://no.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_Cygnet

Muligens det er en "styla" Toyota iQ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...