Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Corvetten i garasjen var pen, men hva er de beltevognene som står ved siden av den? Hvor tok du dette bildet? :)

 

 

Bildet er tatt i min hjemby Notodden, på et sted som heter Strupa ;)

 

Han som bor der, samler på en del motoriserte ting, så han har denne beltevognen kun for samleverdien ;)

 

Kan se om jeg får tatt noen flere bilder i dag.

Lenke til kommentar

For et par dager siden, tror det var på tirsdag, kom intet mindre enn 14 dritlekre biler av merkene Ferrari, Lamborghini, Porsche, Mercedes og BMW kjørende gjennom lille Hof (lite sted med 3000 inbyggere fordelt utover et ganske stort område :p ), samtidig :O

 

Trodde jeg var kommet til himmelen :p først i rekka kom det en Ferrari Enzo, og jeg tenkte "WOW!", men som om ikke det var nok kom det jo enda flere luksusbiler kjørende etter, trodde øynene mine skulle falle ut :p

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar
For et par dager siden, tror det var på tirsdag, kom intet mindre enn 14 dritlekre biler av merkene Ferrari, Lamborghini, Porsche, Mercedes og BMW kjørende gjennom lille Hof (lite sted med 3000 inbyggere fordelt utover et ganske stort område :p ), samtidig :O

 

Trodde jeg var kommet til himmelen :p først i rekka kom det en Ferrari Enzo, og jeg tenkte "WOW!", men som om ikke det var nok kom det jo enda flere luksusbiler kjørende etter, trodde øynene mine skulle falle ut :p

 

Ikke si meg at du ikke rakk hånden etter telefonen og tok et bilde? :dontgetit: Enzo for pokker!

Lenke til kommentar

Kan vel være like så greit, fartsgrensene og veiene her i Norge er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten er Q7 blant de SUV-ene som ser anstendige ut, sammen med Q5. :)

 

Så en X6 forrige helg, fikk dessverre ikke tatt bilder. Skulle likt å høre hva Jeremy Clarkson hadde sagt om en X6. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...