Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det forstår jeg. Men når jeg øvelsekjørte for over 5 år siden, så ringte det faktisk en amerikaner til min kjørelærer som måtte forklare at det ikke fantes "automat"-lapp i Norge. MEEEN, kanskje det har forandret seg! =)

 

Gud så kjedelig å være bundet til automat da..

Lenke til kommentar

Kjedelig å ha skolebil med automat, men for all del. Jeg hadde diesel-Golf som skolebil. I sølvgrå. Tristere enn det får du bare ikke.

 

Klarer du å se at den har automat derfra? ;)

 

M5 ble levert med manuell kasse også. Mistenker at det er forholdsvis sjeldent, men det er ikke umulig.

 

EDIT: Sjekket Mekonomen, og der står det at den har automatkasse. (Selv om det også teknisk sett er feil hvis man er fryktelig pirkete.)

 

EDIT2: Kanskje det bare var i USA den kom med manuell?

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Klarer du å se at den har automat derfra? ;)

 

M5 ble levert med manuell kasse også. Mistenker at det er forholdsvis sjeldent, men det er ikke umulig.

 

EDIT: Sjekket Mekonomen, og der står det at den har automatkasse. (Selv om det også teknisk sett er feil hvis man er fryktelig pirkete.)

 

EDIT2: Kanskje det bare var i USA den kom med manuell?

Jeg trodde først at den M5en kun ble levert med automatkasse, ja, men for å være helt sikker sjekket jeg også Mekonomen. Uansett hvor pirkete og nøyaktig man skal være, så får man i hvert fall ikke lappen uten automatanmerkning :)

 

Og at det var kun i USA den ble levert med manuell (står i hvert fall så på Wikipedia) finner jeg nesten litt ironisk, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...