Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Tror "Tee-Zee" mener japanske biler med høyreratt. Dessuten har mange land utenfor EU andre sikkerhetsregler og lysregler så det blir rett og slett nesten et mareritt å bygge om alt og få det godkjent.

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en SL AMG på E6 igår med taket nede...trodde jeg.

 

Kjørte nærmere så så jeg kromlister mellom baklysene og en hmm... heller uoriginal løsning på eksosanlegget. Slimproppen bak rattet bekreftet at dette i verste fall var en SL 350. Snakk om å ødelegge noe som i utgangspunktet er vakkert.........

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Trilla akkurat et par mil i nye 640i. Kul sak. Vet imidlertid ikke om jeg syntes den er verdt 1,6 mill (inkl. utstyr), da.

Uten å ha prøvd den, hadde jeg hatt 1,6 mill til rådighet, hadde jeg nok ikke gått for den :p

Lenke til kommentar

Hvordan var den i forhold til nye CLS?

 

Tja. Vanskelig å si enda. Har som sagt bare kjørt et par mil. Den virker imidlertid omtrent som en 5-serie. Det betyr at den har et stort spenn - fra ekstremt komfortabel til forholdsvsi sportslig. Det er likevel en tung bil, så det er ingen sportsbil. Med andre ord virker den å være ganske lik som CLS. Nå har jeg ikke kjørt CLS med bensinmotor, men sekseren med turbo i BMW-en er jo rett og slett fantastisk.

 

Uten å ha prøvd den, hadde jeg hatt 1,6 mill til rådighet, hadde jeg nok ikke gått for den :p

 

Jeg hadde heller ikke brukt 1,6 millioner av mine egne penger på den. Da får man jo nesten en R8. :p

Lenke til kommentar

Hvordan var den i forhold til nye CLS?

 

Tja. Vanskelig å si enda. Har som sagt bare kjørt et par mil. Den virker imidlertid omtrent som en 5-serie. Det betyr at den har et stort spenn - fra ekstremt komfortabel til forholdsvsi sportslig. Det er likevel en tung bil, så det er ingen sportsbil. Med andre ord virker den å være ganske lik som CLS. Nå har jeg ikke kjørt CLS med bensinmotor, men sekseren med turbo i BMW-en er jo rett og slett fantastisk.

 

Uten å ha prøvd den, hadde jeg hatt 1,6 mill til rådighet, hadde jeg nok ikke gått for den :p

 

Jeg hadde heller ikke brukt 1,6 millioner av mine egne penger på den. Da får man jo nesten en R8. :p

 

Da hadde jeg kjøpt en RS5 =)

 

Eller en M3 og en Passat til kjerringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...