Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en mørk blå Audi RS6 C7 Stasjonsvogn i bomstasjonen ved Son igår, retning Oslo. LEKKER :D

C6* :) C7 versjonen er ikke offisiell.

Skrevet

Så en mørk blå Audi RS6 C7 Stasjonsvogn i bomstasjonen ved Son igår, retning Oslo. LEKKER :D

C6* :) C7 versjonen er ikke offisiell.

Selvfølgelig, går litt i surr :)

Nydelig stasjonsvogn, men usikker på fargen. Mørkeblå hørte liksom ikke hjemme. Fikk heller ikke sett om den var norsk.

Skrevet

Audi sin blåfarge passer iallefall ikke 100% soting i vinduene! Jeg så en bil (A3) som hadde det og det er trolig første gang jeg synes sotingen gjorde bilen styggere..

Skrevet (endret)

Ingen som har sett noen av de nye A6'ene da? Jeg har ikke sett noen ennå. Var det ikke snakk om at de skulle bli lansert i mars måned?

Edit* Ligger en inne på Finn.no ser jeg, men det er vel import.

Endret av CFM
Skrevet

Joda, jeg kjørte flere mil med den i dag. :)

Var forøvrig en forholdsvis eksklusiv kolonne vi hadde, med nye A6 foran, V12 Vantage i midten og meg i nye CLS bakerst - alle i svart. (Vantagen kom bare tilfeldigvis mellom.)

A6 er en bra bil, men den jeg kjørte sto på 20-tommere, og ble dermed for stiv for min smak. Dessuten syntes jeg nye 5-serie har mer lyxfeel.

Skrevet

Jobbet i Trysil for ett par uker siden, møtte på en Svenskregga hvit SLR med en Hvit Svenskregga SLS i hælene, to blondiner som kjørte :D

Møtte også på en Tyskregga Lambo Murchielago SV med Skiboks på en av de værste grusvegene jeg har kjørt oppi der, KNALL gul og fy feite for en lyd :O

Så en Cayenne GTS oppi der + xantall X5/6 MB ML osv, det vanlige..

Skrevet

Aker Brygge

- Rød Tesla med en jubb med briller og sånn Dan Børge Akerø-hår bak rattet

Majorstua

- BMW "M3" med lys blå-lilla chameleon-lakk og brede gullfelger - hørtes ut som en 316/318 under panseret og en skikkelig barsk tøffing bak rattet :roll:

Skrevet (endret)

De var begge svarte, men CLSen så jeg da min far og jeg var innom Bertel O. Steen igår. Har forøvrig sett en sølv en óg, ved Carl Berner.

A6 så jeg ved Hasle i Oslo :) Ved Bavaria, ironisk nok.

Endret av T.A
Skrevet

kjørte en Cayenne Turbo, 360 Modena, 911 GT3, Gallardo, F430 Spider og en Mustang forbi når vi satt og spiste på en resturang her om dagen..

Skrevet (endret)

Går en strøken svart A6 2002 modell her i Halden for tiden. Kan ikke se en vaskeripe engang. Lurer på hvem det er sin...:hmm:

:cool:

Endret av CFM
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er 2002? :p for å finne ut hvem som eier er det bare å sjekke brønnøysunn.. finner iaf ut hvem den står på ;)

brummet en S6 forbi huset istad..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...