Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i bolig sonene på aker brygge og sett. Der er det mye spennende kan man si :D , skal slenge opp flere bilder. Hvit bmw 3 serie coupe her om dagen, aaaaaaahhh bimmer

Antagelig en kompis av meg som eier den, han kjøpte en splitter ny BMW 3-serie for ett halvt år siden eller noe slikt.

Den er helt hvit, han har, så vidt jeg husker, hvit interiør også(ikke helt hvit så klart).

 

Neh, denne hvite coupen så jeg i et annet parkeringshus og han pleier å stå der på hverdager

Har bilder av den på bloggen med registrerings nr og allt, men den har ikke hvit interiør så vidt jeg kan se. Har nyderlig creme rødfarget interiør.

 

I helgen ble det ikke mindre en en Mercedes 63 AMG black edition og en rød Ferrari 360. Videone er ikke mine.

Disse selvfølgelig ingen annen plass en car heaven aker brygge.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har sett verre. I Trondheim spottet jeg en Celica med Ferrari-felger.

Jeg holdt på å kjøpe en A3 med med Lambo Gallardo Replica felger en gang i tiden.

(ikke pga felgene, men pga bilen generelt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har sett verre. I Trondheim spottet jeg en Celica med Ferrari-felger.

Jeg holdt på å kjøpe en A3 med med Lambo Gallardo Replica felger en gang i tiden.

(ikke pga felgene, men pga bilen generelt).

Men du kjøpte en opel...

Ja, å så?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg har sett verre. I Trondheim spottet jeg en Celica med Ferrari-felger.

Jeg holdt på å kjøpe en A3 med med Lambo Gallardo Replica felger en gang i tiden.

(ikke pga felgene, men pga bilen generelt).

Men du kjøpte en opel...

Ja, å så?

Tipper han vil frem til at "Opel ikke er bra biler". Skjønner ikke hvorfor han mener at A3 med replica lambo felger er noe bedre, for det sier han ingenting om (og vi vet alle at de har hatt sitt å stri med med både A3, A4 og A6)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Opelen var dessuten nyere, hadde mer utstyr, var mindre kjørt.

I tilegg synes jeg at Opelen var sprekere (effekten var så godt som identisk), bedre seter, lå bedre på veien og jeg synes det er en langt finere bil.

Og som ikke det var nok er servicene dyrere på Audien.

 

Få høre nå Quattro, hvilke argument du har for at Opelen var et feil valg for meg?

 

Stopper denne snarturen bortifra topic der.

Lenke til kommentar

Opelen var dessuten nyere, hadde mer utstyr, var mindre kjørt.

I tilegg synes jeg at Opelen var sprekere (effekten var så godt som identisk), bedre seter, lå bedre på veien og jeg synes det er en langt finere bil.

Og som ikke det var nok er servicene dyrere på Audien.

 

Få høre nå Quattro, hvilke argument du har for at Opelen var et feil valg for meg?

 

Stopper denne snarturen bortifra topic der.

Jeg vet ikke hva som matcher dine behov, men å kalle en opel bedre enn vag blir katastrofalt, etter MIN mening. Opel lager også noen flotte biler, men uansett. Premium føles godt.

Lenke til kommentar

Det viste seg at den gule Lamboen jeg spotta utenfor Bryn senteret stod der i forbindelse med en reklame for noe hesteveddeløp elns.

 

Ellers har jeg spotta en svart Audi RS5, Aston Martin Vantage, Crysler Crossfire (noe skikkelig skræl, men sjelden bil), Volvo 4wd R og en Maserati siden sist - alle i Asker-området eller på E18 inn mot Oslo. Skjønner at våren er på vei når folk finner frem go'bilene sine...

Jeg fikler ikke med mobilen når jeg kjører bil så lite bilder å laste opp desverre..

 

*edit: og jeg spotta den vintercamo-bentley'en (eller var det en Rolls?) på E18 i ettermiddag.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...