Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Respekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske imponert, for å være ærlig. Sjeldent man ser norsk film med skikkelig potensiale.

Ikke umulig at jeg går på kino for å se denne.

Skrevet

Føler at det er variert aldersgruppe som kommenterer.

Dette vil vel klassifiseres som en ungdomsfilm vil jeg tro.

Jeg er da (snart) 18 år, og går VG2. Så for min del kan denne filmen bli interessant, da jeg kan kjenne meg igjenn mange plasser.

Og de fleste har da gått på skole? :p

Skrevet

hmm. trailern begynte bra, tenkte meg en slags fight club møter dead poets. kjedelig hvis de bare blir opptatt av å vise følelser.

men, trailere er som regel alltid bra.

Skrevet
hmm. trailern begynte bra, tenkte meg en slags fight club møter dead poets. kjedelig hvis de bare blir opptatt av å vise følelser.

men, trailere er som regel alltid bra.

Ja. Epic Movie er et godt eksempel der :nei:

Skrevet

Så interju med Johannes Joner (Store Studio) som snakket om filmen, og hvordan man manipulerte skuespillerene til å yte.

Det som er særegent med denne filmen er at av de 12 i "versting-klassen" så er seks skuespillere og de siste seks er verstinger.

Så er det for å utfordre disse siste og hvordan de reagerte på at skuespillerne tok grepet om "fritimen".

Skrevet
Så interju med Johannes Joner (Store Studio) som snakket om filmen, og hvordan man manipulerte skuespillerene til å yte.

Det som er særegent med denne filmen er at av de 12 i "versting-klassen" så er seks skuespillere og de siste seks er verstinger.

Så er det for å utfordre disse siste og hvordan de reagerte på at skuespillerne tok grepet om "fritimen".

Visste ikke dette, og det gjør jo filmen bare enda mer interessant.

Skrevet

Det gjør jo filmen mer interessant absolutt, gitt at det ikke blir for kunstig-reality type ting.

De seks reelle verstingene var klar over at de skulle filmes, men i tro av helt andre grunner.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...