Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte er det normalt å ronke?


Gjest ronkeronk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
jeg har en del spørsmål?

er man avhengige av ronke hvis man kan ikke slutte?

 

er man skadet seg hvis man for ganske smerte i muskle speielt i beina og i penisen når man tyser?

Jeg fikk krampe i foten en gang :(

Gjør det som oftest en gang per dag. Noen ganger to. 10hi

Krampe i foten får man når man strammer kroppen, men kan legge til at det er bedre :)

Lenke til kommentar
jeg har en del spørsmål?

er man avhengige av ronke hvis man kan ikke slutte?

 

er man skadet seg hvis man for ganske smerte i muskle speielt i beina og i penisen når man tyser?

Hvorfor vil du slutte? Og du strammer sikkert musklene for mye for lenge. Hva i alle dager er tyser?

 

__

 

Nå er ikke jeg gutt, da, men jeg tafser gjerne flere ganger daglig. Det har jeg gjort i ca 17 år :p Idag ble det bare to ganger, da :p

Lenke til kommentar
men jeg tafser gjerne flere ganger daglig. Det har jeg gjort i ca 17 år :p

Begynte du da du var 5 år? :wow:

 

Edit: eller kan være jeg også begynte å gnikke den inntil ting i den tiden, men er litt mer aktiv nå for å si det sånn :p

Det er det første jeg kan huske i hvertfall. Jeg gikk aldri i barnehagen, men begynte i skolen da jeg var 6, og jeg gjorde dette før jeg begynte på skolen :p Orgasme opplevde jeg derimot ikke før jeg var 7

Lenke til kommentar

Driver på med løknapping, og skrelling veldig ofte. Er vel avhengig, men det gjør absolutt ingenting. Å gjøre det mens man kan er viktig, så alt fra 1-4ganger daglig kan vel bare være sundt. Man får jo trening i armen også(så hvis du gjør det veldig ofte så pass på å skifte arm i blandt sånn at kroppsformen ikke blir usymetrisk)

Lenke til kommentar
er man avhengige av ronke hvis man kan ikke slutte?

Avhengig pleier å anntyde at man ikke klarer å slutte med noe negativt. Onanering er noe positivt, og dermed blir det på en måte feil å bruke "avhengig". Selv om det teknisk sett er riktig. Ingen ville sagt at de var avhengig av ha det kjekt, være varm, være med andre mennesker eller høre på musikk.

Lenke til kommentar
Det er vel opp til en hver person. har ikke pusset skinnfløyta mi på 4 uker nå, har et veddemål med en kompis om å holde meg til jul. Men ellers napper jeg løken 3-5 ganger i uken.

Hvordan kan han uansett vite om du har gjort det eller ikke? Går ut i fra dere ikke er med hverandre 24/7 :p

Siamesiske tvillinger FTW!

 

 

Det er snakk om trust! vi har vært kompiser i 10 år, så vi stoler ganske godt på hverandre. Og NEI, verken jeg eller kompisen min er homofile. Jeg er heterofil så det joomer! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_Random_*
da jeg var 14,15,16 jørka jeg ca 2 eller 3 ganger om dagen.

skippet til og med tidlig hjem fra prøver pga læreren er litt hott så vanskelig og konse men benn i buksa. men men, det er vell vanlig slikt..

nå i senere tid (snart 18) er det vel ca 5-6 ganger i uke eller noe, kommer ann på om p0r filmene som lastes ned er noe turn on eller bare fjas :)

har det også slik at jeg har aldri slitt med trang forhud som mange av mine venner så her i gården går alt helt ned, HELT NED!! :p .

men om du ikke får den ned over hode i det hele tatt bør du vurdere en tur til lege gutt. har sev venner som har kuttet streng og "utvidet" skinn av denne grunn. så ikke være flau(lett og si fro meg da, som ikke må til legen. men stå på.

 

Runker du mens du er i klasse rommet? Håper du ikke blir mobbet for det, for det blir mange venner av meg..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...