Gå til innhold

Netshop mushkin redline PC8000 4gb KIT ukens tilbud 850,-


OC-Freak

Anbefalte innlegg

Hadde problemer med å finne informasjon om dette kittet selv, etter litt søking fant jeg ut at "Redline" er den aller beste serien til mushkin.

 

Dette settet er så nytt at det ikke finnes på Mushkin sine sider enda, men en liten titt på forumet viser at dette er et splitter nytt sett foreløpig kun tilgjengelig på det europeiske markedet.

 

Noen tester her: http://forums.mushkin.com/phpbb2/viewtopic.php?t=8461

 

Tja for å si det slik, jeg nølte ihvertfall ikke med å trykke på "kjøp" knappen.

 

*Mushkin er en svært anerkjent minneleverandør blant entusiaster.

*Dette er toppserien til mushkin

*PC8000 til lavere pris enn mushkin PC6400 som IKKE er i redline serien.

 

Skal komme med tester osv etterhvert, men venter enda på min E8400 CPU så det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er toppserien til mushkin

Hvis dette er toppserien, hvordan kan de da selges så fantastiskt billig? Når jeg ser i prisguiden så går jo prisene helt opp til nesten 7000kr for de dyreste Mushkin brikkene. (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53749)

 

Det er derfor jeg poster her, for å gjøre folk oppmerksomme på at dette er et meget bra kjøp etter min mening.

Lenke til kommentar

"PC8000" er nytt for meg, er dog godt vant med PC8500 ram (1066mhz). Er dette i prinsippet det samme ?

 

Hvordan vil dette Mushkin settet fungere opp mot kommende X48 Asus Rampage Formula som natuligvis støtter PC8500 DDR2 ? (dersom noen har en idè om dette mon tro?)

 

Jeg hadde opprinnelig tenkt å kjøpe meg 2x Crucial DDR2 PC8500 2048MB til hovedkortet. Dette koster 1000 kr mer og gjør jo derfor Mushkin settet meget interessant. Har dog ingen erfaring med Mushkin !

Lenke til kommentar

Minnebrikkene var på lager, men er nå mest sannsynlig utsolgt. De fjerner bare ikke brikkene fra ukens tilbud.

 

Du vil få brikkene til den prisen, men spørsmålet er når?! Blir evt neste gang de får en forsendelse. Noe som er utenfor deres kontroll. De kan bare bestille og vente.

 

Det står forøvrig ikke at de har noen på fjernlager.

Endret av heisann80
Lenke til kommentar

Bra pris! For de som ønsker å makse ut med 8GB kan de gjøre det veldig billig med disse brikkene...

 

Minnebrikkene var på lager, men er nå mest sannsynlig utsolgt. De fjerner bare ikke brikkene fra ukens tilbud.

 

Du vil få brikkene til den prisen, men spørsmålet er når?! Blir evt neste gang de får en forsendelse. Noe som er utenfor deres kontroll. De kan bare bestille og vente.

 

Det står forøvrig ikke at de har noen på fjernlager.

 

Sist jeg bestilte Mushkin som ikke var på lager tok det ca 1 mnd før de fikk. Om det kan være en indikator, men det er nok best å spørre dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg nok bestiller dette settet som da skal brukes på kommende Asus Rampage Formula (X48) og Q9450 (45nm).

Mushkin bekrefter i alle fall at dette minnet skal fungere helt fint på X48 (regner ikke med at det skal bli noe konflikt med ram og cpu).

 

Lurer dog litt på hvordan disse Mushkin brikkene er i forhold til andre 2x 2GB PC8500 kit der ute (fra feks. Crucial Ballistix og Geil Black Dragon).

Men regner vel med at Mushkin er mer enn bra nok og at de forhåpentligvis lar seg overklokke litt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...