Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja sant, men når du er away må jeg ha fler steder og mase på deg,

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Er med om 4 måneder.. :cry:

Skrevet

Kan være med på å spille Gissj anytime, men først skal jeg bare prøve litt mer RE5 Demo, FEAR 2 Demo, Horde, og masse annet moro på Xboxen! :)

Skrevet

Jeg er med på anything that has to do with Gears!

gamertag: Unbidjoint

(by the way, gama gears i ca. 12 timer fra lørdag til søndag....)

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Slutt på gold membershit :(

Gå på NAV og be om krisepenger da, slask.

Eller selg noen av sokkene dine! :mad:

Mor er sur/stressa for dårligere karakterer. Kan joine nå hvis noen gidder..

Skrevet

Har ikke møtt en eneste norske i geow 2,stort sett bare amerikanere og engelske,og litt variasjon med spanske og franske..

Merker amerikanerne er ganske fin i språket om man ikke gjør det så bra en session,men jeg gir faen,spiller for moro skyld :thumbup: Men at jeg sku ha det gayeste gamertaget synes jeg var morsomt,har ikke hørt den før :love:

Skrevet (endret)

Det er en huleboer langt inne i Dovre. Han kommer ut om natten, er veldig sky og har lett for å spille Gears. Han ser seg selv i Locustene og hater Damon Baird. Han liker best å være Beast Rider.

Det er en norske.

Endret av Laland
Skrevet

Kult. Eller kan jeg jo si at jeg nå spiller igjennom campaign på Casual kun for the joy of it. Herlig å kunne spille gjennom historien å ta til seg detaljer uten å måtte hele tiden stresse :p

Skrevet
En eneste norske? Hva er en norske?

Jeg er nordlending,kommer av og til litt dialekt inn i skrivemåten,om det var vanskelig å forstå hva jeg mente så må jo du være underutviklet på noe slags måte,trang fødsel?

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev eller hengte den lille unnskyldningen av en hjerne seg virkelig opp i det at jeg skrev norske?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

haha måtte le...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...