Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det blei krøll dagene før lanseringen av GeOW..hadde da bestillt CE utgaven fra AS, men importøren som hadde lovet nok eksemplarer...holdt ikkja akkurat lovnaden :p Så da blei det haste endring og 100,- rabbat fra AS sin side.

 

Men ja, er spillet eg er ute etter slik sett. Litt E-penis er greit i blandt dog.

Lenke til kommentar

Gleder meg så sykt mye nå. Har bestilt den CE-versjonen der du får gull-lancer! Skal gulle dere ned hele gjengen :ph34r:

 

Nesten bare 6 dager igjen nå :)Dette blir helt rått. I tillegg så gleder jeg meg til å se alle på vennelista spille samme spillet online igjen en stund. Skaffet stort sett alle jeg har på den listen gjennom GeOW, så jeg forventer at de fleste kommer til å være online på GeOW2 neste fredag. O' Gears med din glede og barnlige lyst! :love:

Lenke til kommentar

"We'll posting our final verdict on Epic Games' latest at 6 AM Pacific Time on Monday morning, November 3" IGN.com legger ut anmeldelsen da :)

 

Da er det bare til å glede seg til årets Xbox 360 spill, hvertfall mitt største høydepunkt i år!! Dette skal spilles flere år etter lanseringen :D

Og IGN har fått spørsmål fra brukere om Gears Of War 2, det beste spørsmålet som kom der var:

 

Will the Sniper Rifle be as powerful as in the first game (one active reloaded shot dropping any enemy to the ground)?

IGN-team: Nope, they took that away because of the community's outcry

 

Nå slipper vi dem horene som kun skyter et skudd med sniper der dem finner sniperen og har ett active reload skudd klar til å instant downe en ;)

Lenke til kommentar
Wohoo! Glede seg! :woot: Sitter her og spiller CS med "Zor" gjengen... et lite lan hjemme til lucifer ;) Neste helg tenker jeg det blir kun Gears of War 2 :woot:

Nice da, skulle ønske jeg bodde litt nærmere dere da :p

jeg er vel den eneste av "Zor" gjengen som ikke er til stede hos Lucifer haha

 

Og ja du skal spille Gears Of War 2 neste helg, ellers så kommer jeg å tar deg! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...