Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

:ohmy:

Det var jo ikke konge idet hele tatt, da! Faen heller - 7. November kan ikke komme fort nok!

 

Edit: Er det bare jeg som syntes Cole ser ut til å få en ganske sentral rolle? Han er jo mye å se i 'Last Day' traileren, han er midt i bildet på Epic logoen på starten og har faktisk en replikk i denne traileren.. Baird har jo bare sine 'Top 5' videoer iforhold.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare 9 dager igjen så har jeg Gears Of War 2

Håper att absoluttspill sender spillet ut 2 dager før lanseringsdagen som dem alltid pleier å gjøre så vi sultne gamere får det 1 dag før eller garantert på lanseringsdagen ;)

 

Men har fortsatt altfor mye spill og spille på, Crysis, Crysis Warhead, FarCry 2, Fable 2, Fallout 3, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4 og Grand Theft Auto IV, så jeg sliter litt med å ha tid til alle disse spillene :p

Lenke til kommentar
Visste at den achievementen bare ble møkk når de inkluderer alle modesa.

 

Horde får forresten rykte på seg av en del på vennelista mi til å være altfor enkelt.

Nå har ikke jeg spilt horde så mye, men det virker litt enkelt ja, har kommet meg til wave 19 ved å spille alene, har ikke prøvd så mye.

 

Og dere som sa det sjømonsteret er sykt (Fra traileren) dere har enda ikke møt på det aller aller aller største monsteret som er igjen x10 ganger sykere

Lenke til kommentar

Dette høres kanskje dumt ut for mange av dere, men forhåpentligvis får jeg flere forklaringer pga. det.

 

Hvorfor er Gears Of War så bra? Jeg har lest anmeldelsen her på gamer.no, og jeg skjønner at anmelderen elsket det, men han beskrev egentlig ingenting som gjorde det annerledes.

Hva er det som gjør at det skiller seg ut fra alle de andre FPSene?

Er det en kombinasjon av alt? Har ikke spillet noen svakheter (bortsett fra det med online som sto i anmeldelsen, som sikkert har blitt fiksa nå)? Må man oppleve det for å forstå?

 

Jeg spør mest fordi jeg har vunnet en 360, og da vil jeg finne ut litt om de spillene som har fått god kritikk. Jeg føler det blir mer riktig og lettere å spørre gjennomsnittlige brukere enn å gå på metacritic og trykke på alle linkene der. :)

(Nei, det betyr ikke at jeg ikke skal lese noen anmeldelser i det hele tatt ... :p)

Lenke til kommentar
Dette høres kanskje dumt ut for mange av dere, men forhåpentligvis får jeg flere forklaringer pga. det.

 

Hvorfor er Gears Of War så bra? Jeg har lest anmeldelsen her på gamer.no, og jeg skjønner at anmelderen elsket det, men han beskrev egentlig ingenting som gjorde det annerledes.

Hva er det som gjør at det skiller seg ut fra alle de andre FPSene?

Er det en kombinasjon av alt? Har ikke spillet noen svakheter (bortsett fra det med online som sto i anmeldelsen, som sikkert har blitt fiksa nå)? Må man oppleve det for å forstå?

 

Jeg spør mest fordi jeg har vunnet en 360, og da vil jeg finne ut litt om de spillene som har fått god kritikk. Jeg føler det blir mer riktig og lettere å spørre gjennomsnittlige brukere enn å gå på metacritic og trykke på alle linkene der. :)

(Nei, det betyr ikke at jeg ikke skal lese noen anmeldelser i det hele tatt ... :p)

Først og fremst vil jeg gratulere med ny 360!

 

Jeg tror at.. det som gjør Gears of war så bra er vel det som er mest obvious, skytinga og det.

Man kan vel egentlig ikke bedømme spillet før man har prøvd det.

Historien er ganske snedig, fienden er slu og kampene er alltid morsomme og spennende!

Nei, jeg tror rett og slett at du må oppleve spillet for å forstå :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor er Gears Of War så bra?

 

Heisann.

 

Jeg hadde for lenge siden dømt Gears til å være et gjennomsnittlig spill som ble lansert på riktig tidspunkt, når alle de nye "nestegenerasjons" gamerne kom på banen, og at det ble en suksess på grunn av det. Nå kjøpte jeg 360 forrige uke, og har nå spillt igjennom spillet i Co-op, og kan vel ikke sette fingeren på akkurat hva som gjør spillet langt bedre enn jeg forventet, men det er et gjennomført bra skytespill som utfordrer deg, får deg til å tenke taktikk osv. Spesielt i coop er spillet helt knall. Historien i spillet er fraværende, men action er det i massevis. Spillet anbefales, selv om du er skeptisk :)

Lenke til kommentar

SPOILER!

 

 

Kan si en ting etter og ha rundet spillet, siste bossen er en sykt stor skuff, alt du trenger og gjøre er bruke hammer of dawn. Trenger ikke en gang sikte. spilte på hardcore og det tok ikke mer en 30 sec og ta han. selve bossen er en brumac som går i sånn gul/grønt vann så blir han mutert å blir på størrelse med godzilla. ikke nok med det men Qeen slipper unna, samme som i gears 1.

Achievementen Seriously 2.0(Den heter 2.0 pga det var en lignende i gears 1) skal du drepe 100 000 folk, gjennom hele singelplayer fikk jeg 800 men jeg spilte co.op så kansje dobble det tallet.

Så i teorien må du spille gjennom spillet så mye som 62.5 ganger for å få en.

 

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...