Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen :p

We are the same, you and I.

En achievement for og få 1000 kills eller 2000 kills hadde da verdt gøy. Men 10 000 eller 100 000 er jo ufattelig mye. lurer på om noen gidd å ta den, ikke jeg ihverfall.

 

Heilt klart!

 

Og eg ser heilt klart at spill lan få lengre levetid takket vere achievements:) Men eg orker rett og slett ikkje sette meg ned med spillene min for å unlocke alt. Det var noe eg gjorde altfor mye av med GoldenEye og Perfect Dark, spill eg faktisk aldri gjikk lei i motsetninge til i dag :p

Lenke til kommentar
Har bare 1 spill med 1000 av 1000 nemmelig cod4

Samme her. Men tror nok CoD 4 hadde litt lette achievements :whistle:

 

Nå går vi litt off topic. Men, mile high, nuff said.

 

 

Noen som vet om dette spillet kommer til og ha det samme styret for de med strickt "NAT" settings, slik at man ikke kan joine hverandre osv? De som har spilt Halo 3 burde hvite hva det er.

Fortsatt veldig usikker på om dette gjelder for alle spill, eller om det bare er Halo som er litt...fucked up. Isåfall så må jeg se og få kompissen min til og fikse det så vi får spilt sammen.

Lenke til kommentar
Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen :p

We are the same, you and I.

En achievement for og få 1000 kills eller 2000 kills hadde da verdt gøy. Men 10 000 eller 100 000 er jo ufattelig mye. lurer på om noen gidd å ta den, ikke jeg ihverfall.

 

Folk har den allerede, pissachievement. Kunne vært fun, men de må jo seff tarde den opp.

Lenke til kommentar
det har ikke noe med spillene å gjøre, det gjelder alle spill på Live

Open funker på alt...

 

Har open NAT, uten at jeg føler det går feilfritt. Snarere tvert i mot.

Er meget skeptisk til det en annen skrev lenger opp her om at lagg er et problem, og at han håpet de fikset det. Var altfor mye slike problemer under 1'ern, og de sa de skulle fikse det til 2'ern.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det har ikke noe med spillene å gjøre, det gjelder alle spill på Live

Open funker på alt...

 

Har open NAT, uten at jeg føler det går feilfritt. Snarere tvert i mot.

Er meget skeptisk til det en annen skrev lenger opp her om at lagg er et problem, og at han håpet de fikset det. Var altfor mye slike problemer under 1'ern, og de sa de skulle fikse det til 2'ern.

 

NAT, har ikke noe med lagg å gjøre, enten så får du koblet til eller ikke.

det har noe med hvordan det blir koblet opp,

Open NAT funker med Strict også, men Strict funker ikke med Open, bare strict/strict osv.

er noe info greier som blir sendt mellom forskjellige boxer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...