Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt valg av Torkel, godt begrunnet også. Burde ikke være så uventet. Har hatt sansen for Hugo lenge, men å klikke pga. dette er latterlig - det er en konkurranse hvor det er om å gjøre å vinne og det er helt naturlig at Torkel ser på Hugo som sin største konkurrent. Eren er den sterkeste, men er han så mye mer?

 

:thumbup: Torkel @ tenker langt fram i tid og han har begynnt spillet sikkeleg nå.

Lenke til kommentar
Jeg tror Torkel gravde sin egen grav nå.

 

Hvis Hugo går ut på lørdag, så blir Geir Ove storbonde. Han velger så Torkel som første kjempe og han blir slått ut av Eren

 

Nja, jeg er ikke så sikker på det! Må huske på hun Ann Kristin kan jo få det som hun vil. Nemlig å si at han skal velge Ida pga "dårlig stemning" ?

Lenke til kommentar
Godt valg av Torkel, godt begrunnet også. Burde ikke være så uventet. Har hatt sansen for Hugo lenge, men å klikke pga. dette er latterlig - det er en konkurranse hvor det er om å gjøre å vinne og det er helt naturlig at Torkel ser på Hugo som sin største konkurrent. Eren er den sterkeste, men er han så mye mer? Torkel vil jo tape mot alle i en evt styrkekamp, så det kriteriumet har ingenting å si for hvem som er hans farligste konkurrent.

 

Enig, synes det var et bra valg jeg også. Tror Hugo velger Eren uansett, så de to farligste konkurrentene møtes uansett.

Lenke til kommentar
Jeg tror Torkel gravde sin egen grav nå.

 

Hvis Hugo går ut på lørdag, så blir Geir Ove storbonde. Han velger så Torkel som første kjempe og han blir slått ut av Eren

 

Nja, jeg er ikke så sikker på det! Må huske på hun Ann Kristin kan jo få det som hun vil. Nemlig å si at han skal velge Ida pga "dårlig stemning" ?

 

+ at JEG TROR at Geir OVE velger Eren som førstekjempe ( Så kan Torkel velge kunnskap som andrekjempe og 60% vinne), fordi det er logisk at Geir Ove heller vil ha Torkel i en evt finale enn Eren

Lenke til kommentar

Kan ikke velge motsatt kjønn som andre kjempe

 

Jeg tror Torkel gravde sin egen grav nå.

 

Hvis Hugo går ut på lørdag, så blir Geir Ove storbonde. Han velger så Torkel som første kjempe og han blir slått ut av Eren

 

Kva sko han gjort da ?

Torkel e konge da hadde ik trudd han sko tørre no slikt

 

Torkel er konge ja...er du broren hans du eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Kan ikke velge motsatt kjønn som andre kjempe

 

Jeg tror Torkel gravde sin egen grav nå.

 

Hvis Hugo går ut på lørdag, så blir Geir Ove storbonde. Han velger så Torkel som første kjempe og han blir slått ut av Eren

 

Kva sko han gjort da ?

Torkel e konge da hadde ik trudd han sko tørre no slikt

 

Torkel er konge ja...er du broren hans du eller noe slikt?

 

Nei trenger eg vere det for og kalle han konge ?

Sjønner ikkje ka alle har imot han. Er ikkje hans feil at mora behandler han som ein unge er det ?

Lenke til kommentar

Herregud så barnslig Hugo er. Han visste at det kom!

 

Og fy faen så utrolig kvalm og ekkel Unni er. Jeg kommenterer vanligvigs ikke utseendet til folk, men fy faen.

Hun er en av ytterst få mennesker som får meg til å brekke meg bare ved å se på henne.

 

Og hvorfor har Torkel så deformerte skuldre? De er jo neste større enn hodet hans!

Lenke til kommentar
Jeg tror Torkel gravde sin egen grav nå.

 

Hvis Hugo går ut på lørdag, så blir Geir Ove storbonde. Han velger så Torkel som første kjempe og han blir slått ut av Eren

 

Nja, jeg er ikke så sikker på det! Må huske på hun Ann Kristin kan jo få det som hun vil. Nemlig å si at han skal velge Ida pga "dårlig stemning" ?

 

+ at JEG TROR at Geir OVE velger Eren som førstekjempe ( Så kan Torkel velge kunnskap som andrekjempe og 60% vinne), fordi det er logisk at Geir Ove heller vil ha Torkel i en evt finale enn Eren

 

Selvfølgelig. Geir Ove har alt og tape på at Torkel ryker ut. Må da vere enklere og kjempe mot Torkel enn Eren/Hugo ?

+ veit aldri om Geir O tar ei jente som hu Anki ik liker :D

Men Torkel gjorde eit genialt valg om han får ut Hugo nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...