Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har når lastet spillet ned ferdig fra Steam, men når har det stått og patchet i 7-8 timer, alltid en fil på 5.73mb, om og om igjen. Ser ut til å ha samme innhold. Noe som er bugget eller? :S

 

edit: Ser ut som det fikset seg etter at jeg slo av og på nedlastingen.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Hvordan funker det å spille AoC uten internett? Om 2 dager reiser jeg på jobb i 1 mnd der jeg ikke har tilgang til internett. Men er det ikke noe greier med at conan kan man spille første 10/20 levels uten internett?

 

Du må nok være koblet til internett hele tiden når man spiller, selv om noen av oppdragene er solo.

Lenke til kommentar
Er det conqueror som ligner mest på en dps warrior fra wow?

Har ikke spilt wow, men utifra navnet regner jeg med det, ja.

 

Conq tåler veldig mye juling, og kan gå i frenzy stance for å gjøre imponerende mye skade.

 

Skammer meg litt... Har en 80, /played over 40 dager, men har aldri vært i AoK. Ikke sett screenshots av det før nå engang, hehe!

Lenke til kommentar
dere hoppa vel over gjerde også tenker jeg? nei det er flere bosser der inne, men de to som gir best loot.

 

Til thom green så anbefaler jeg deg å ha noe annet på 1,2 og 3 en slag. Ha noen nasty spells der, de du bruker oftest=D

 

Hmm Sant sant.. Bruker slag bare når jeg mobsa har 1hp igjen eller noe.

Bruker for det meste bare fires of gehenna, som er bundet som 4 på musa mi, så bruker jeg pekeren på resten. Men kan prøve og se om det blir noe effektivt ;)

Lenke til kommentar

Hehe, AoK er morsom instance. Imo den beste instancen etter Sanctum som man tar på lvl 38 - 42.

 

Gjorde Vistrix ferdig med PoM'en min for første gang i går, så leverte jeg nytt quest og skal inn dit en gang til og få tak i en tann. Etter det blir det vel W1 ;)

 

I dag er det ny patch også, spent på updates og nye 80 instancer!

Lenke til kommentar
Hmm Sant sant.. Bruker slag bare når jeg mobsa har 1hp igjen eller noe.

Bruker for det meste bare fires of gehenna, som er bundet som 4 på musa mi, så bruker jeg pekeren på resten. Men kan prøve og se om det blir noe effektivt ;)

 

Altså i pve er det jo ikke noe problem. Men i minigames/world pvp vil du se at det går for sakte å bruke musa, selv med demo:P men er jo litt slitsomt å venne seg til dette i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...