Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er grunnen hvorfor vi må vente på patchen:

 

" Just a quick status update for you this afternoon as we get closer to the 1.05.6 update. While the content for the update is ready, we have had an internal issue crop up in testing that means we are working on some things today that need to be resolved before the update could go to the live servers. The test server feedback revealed that due to back end changes with the new code build not all our server logs were being reported correctly in our systems. This would mean that we would be potentially 'blind' to some types of potential issues after an update if we were to push it out and take the risk.

 

This is something that the production team were not comfortable with and they are working hard to test a resolution to that issue at the moment. This means that they will decide tomorrow morning whether we release the update on Thursday. If this issue requires additional testing we will be releasing the update next week instead."

 

 

Synes den nye instancen er morro. Bossene er taktiske og kan droppe epic smykker.

Lenke til kommentar

Ja den kommer tidlig neste uke

kilde fra idag;

We have decided to aim for releasing the 1.05.6 update early next week. The issues that we encountered during the week have been resolved, but the final fixes are just now being prepared for the test servers. This means that we don not have sufficient time to test the resolution to those issues prior to releasing an update to live. Therefore we will now aim for next week. As mentioned yesterday the testing is important and it would be a risk we are unwilling to take to launch an update with a fix we know hasn't been tested thoroughly.

 

This will not effect the number of days we plan on making the seasonal content available for. We will still keep the content active for the same length of time, it will just start next week rather than this week.

 

On a side note, some people might ask 'why not release it on Friday instead?' We never plan on releasing any updates on a Friday (other than for emergency reasons) as we do not want to risk disruption to your valuable weekend playtime if there are any unforeseen issues with an update.

 

 

Funcom har lært at det er bedre å teste ting ferdig først enn å skynde seg ut med en bugged patch.

Lenke til kommentar
Ja.. Håper bare de klarer å raske på litt, med Tier3 og Guild renown før nyttår!

 

Jeg vil tippe at dette kommer rundt juletider. Blir morsomt med t3, selv om jeg ikke har kommet mer enn litt over halveis i t2 :) ...er vel på tide å bli litt mer aktiv med raids igjen.

 

Guild renown ser jeg igrunn ikke helt poenget med. Kunne heller tenkt meg litt mer guild city content.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene at guild city content bør komme før pvp-updates? Klassebalanse og server performance under siege er bare noe som bør og må komme før guild city content.

 

Hvor har jeg ment det? Jeg sa bare at guild city content er langt mer ønskelig en detta guild renown poeng greiene...

Er forøvrig enig at klassebalanse er vikitg, men der har jeg gitt opp :) ...siege har jeg ikke vært så veldig innvolvert i, kanskje mye pga dårlig balanserte klasser og elendig performance, men på det punktet burde de absolutt få rævva i gir.

Lenke til kommentar

I 1.06 får man tilgang til nye bygninger og mere content til guild byen mye takket være det nye guild poeng systemet.

 

Å fikse siege har vært høy prioritet av Funcom, men de sliter med å finne problemet. Det er ikke bare å sette mange nye folk på den jobben siden de må forstå hvordan koden fungerer.

Lenke til kommentar

meldte meg ikke på, ble vel tilfeldig utvalgt :]

"

Greetings! Funcom would like to invite you to the Closed Beta for Age of Conan's upcoming expansion, Rise of the Godslayer!!

 

"

 

Man får bare testet nye zonene og folk osv, så kan ikke "spilles" sånn sett, bare prøves ut

 

 

 

Spille om 6min ifølge patcheren

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
meldte meg ikke på, ble vel tilfeldig utvalgt :]

"

Greetings! Funcom would like to invite you to the Closed Beta for Age of Conan's upcoming expansion, Rise of the Godslayer!!

 

"

 

Man får bare testet nye zonene og folk osv, så kan ikke "spilles" sånn sett, bare prøves ut

 

 

 

Spille om 6min ifølge patcheren

 

Er du tilfeldigvis aktiv på Testlive server?

Lenke til kommentar
meldte meg ikke på, ble vel tilfeldig utvalgt :]

"

Greetings! Funcom would like to invite you to the Closed Beta for Age of Conan's upcoming expansion, Rise of the Godslayer!!

 

"

 

Man får bare testet nye zonene og folk osv, så kan ikke "spilles" sånn sett, bare prøves ut

 

 

 

Spille om 6min ifølge patcheren

 

Kult, blir nok en stor patch det:)

Men hvor dukket den meldingen opp av funcom at du var invitert til beta?

Lenke til kommentar
Nei, aldri vært på test serverne ;)

 

 

Ok, khitai folket er ikke i betaen.. D: (spiller as we speak*)

 

 

Der brøt du akkurat NDA'en du godtok :p

 

Jeg har også fått denne mailen, så det blir gøy å teste ut :D

Jeg har forøvrig spilt open beta, early-access, test-live, og vært aktiv siden launch. Men vet ikke hvordan utvelgelsen har blitt gjennomført.

 

 

Slaga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...